Det er ett sete ledig i F 3/7 CPH-SIN. Lifemiles viser det og Tallin har bekreftet det på telefon en tid tilbake. Load var F3, samme som nå.
Jeg tenkte med en gang to ledige seter, men ser at det ikke ble spesifisert i spørsmålet. Det var flere datoer som viste F3, så da er det kanskje flere muligheter 3/7 viser uansett F4, så der bør det være mulig
Definisjonen "gammel og ny" config/sete er upresist og fungerer ikke over tid. På InsideFlyer bør vi bruke betegnelser om mulig. Suites 2006 R, 2017 R. First 2006 F, 2013 F. Business 2006 J, 2013 J, 2017 J. Regional 2009 RJ, 2018 RJ. Premium Economy 2015 S. Economy 2006 Y, 2013 Y, 2017 Y. Singapore Airlines Fleet & Orders (Updated 26. May 2018) https://mainlymiles.com/sia-seats/
Når folk ikkje trudde eg var gal nok frå før det eg bruker IF-Stammespråk, så tek dette til eit nytt nivå. (Eg skal ut å fly SQ-2013 F til HDN i 77W) Dette her ante eg ikkje, men det skal rettes opp!
Expertflyer Seat Alerts viser 4 ledige (hele kabinen) med SQ351 CPH-SIN den 3/7. Vet ikke om jeg alltid kan stole på det, men gjorde en test å byttet sete på en av mine flights på lørdag, og Seat Alerts var oppdatert med en gang.
Det er faktisk snakk om to seter, men jeg tenkte at jeg først og fremst skulle spørre om dere visste om det i det hele tatt var ledige seter. Undervurderte tydeligvis informasjonen forumistene her sitter på! Planen er egentlig å spare CT til de mørke vintermånedene. På den annen side har jeg en måned fri i sommer, så vurderer å heller brukte CT i sommer, om det blir dårlig vær her hjemme. Spørsmålet er om jeg skal gå for å makse CT og kjøre F til Asia. Eller om jeg skal ta til "takke med" C til Sør-Amerika og ev. endre til F om Lufthansa har tilgjengelige seter. (Har vært mye i Asia, men aldri i Sør-Amerika). Men takk tusen takk for svar, har fått utrolig mye nyttig info via dette forumet!
Juli er noe av det vanskeligste jeg har booket med award. Færre avganger i Europa kombinert med fulle fly er ikke lett. For å makse F-opplevelsen din ville jeg ha ventet om du kan.
Ser den... Brukte CT til Bali i april (F Lufthansa og Asiana), så bør vel kanskje klare å holde meg til i vinter...
Gå for TG F på utreisen og SQ F på returen da? Må jo være kult å teste noe nytt når du allerede har hatt LH og OZ.
Ja, har tenkt tanken og spesielt SQ på returen. Samtidig synes jeg LH first Class terminal er så magisk at jeg vurderer LH igjen fremfor TG. Tanker om dette? Hvis vi drar i sommer tenker jeg open jaw og da dra til Malaysia og fra Sri Lanka via Singapore begge veier. Skal sjekke om jeg kommer meg fra Singapore til Malaysia og fra Sri Lanka til Singapore i biz på United.com!
Fin oversikt. I og med at jeg skal fly 300ER og at det kun er 4 F-seter, så tolker jeg det som at det er nyeste config, 2013 F. Boeing 777-300ER In Service: 27 Seating 1: 8F/42J/228Y (2006 F, 2006 J, 2006 Y) Seating 2: 4F/48J/28S/184Y (2013 F, 2013 J, 2015 S, 2013 Y)
Er det slik at hvis det er F4 ledig på CPH-SIN eller SIN-CPH så er det 2 ledige award seter i first? Gikk gjennom november og det er jo mange dager det står F4
Takk Må redigere meg litt, ser at jeg ble litt ivrig og det var sq326 til FRA som hadde mange dager med F4. bare scrollet meg raskt gjennom og det var dag 7 og 2 som hadde ledig, men det var jo via FRA
Denne typen grafisk fremstilling var elegant. Eksempelet er SQ KrisFlyer award i First for ZRH-SIN. Tips til de som lager oversikter for EuroBonus – Star Alliance. FlyerTalk kilde Flightplan: How to search a year of award inventory
Den var flott. Ut fra denne så er det lurt med utreise for de fleste på torsdag om de skal på langhelgtur og droppe å se etter noe ledig fredag og lørdag.
Denne var skikkelig nice. node.js rocker Største utfordringen er å ha nok grunnlagsdata. Samler selv endel FRA-SIN for å kunne bruke til noe vettugt. Må bare få litt tilgang til IBM Watson