SQ F/C tilgjengelighet for Eurobonus!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lokke, 28. febr 2018.

  1. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Da må du vel "passe" virkelig på så du for det andre setet før avreisen? Sjekk hver dag i en uke før avreisedagen så klarer du det sikkert, bare forklar situasjonen din ;). Fikk du babyen på CTen uten noe kostnad eller måtte du betale ekstra?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Sist gang jeg og @Stuttfeiten var i mer eller mindre samme situasjon så la jeg inn ett varsel i ExpertFlyer på midtsetene på rad 11. Jeg fikk da e-post 2-3 døgn før avreise om at rad 11 da var tilgjengelig, logget meg inn på SQ sine sider og fikk valgt de setene vi ønsket. Og senere fikk jeg varsel om returen.
     
    Insomnia4u liker dette
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Har prøvd å logge meg på expertflyer og prøvd å legge det til men klarte det ikke, har ikke peiling om hvor/hva man må legge inn for å få det til. Men jeg skal følge ekstra godt med på det. Lurte på en annen ting, hadde du noen problemer med book the cook før avreisen? Hos meg står det ikke tilgjengelig før 11 november (da snakker jeg om valg til frokost nr 2, første måltid kan man booke nå allerede). Jeg spør siden jeg aldri har vært borti det :).
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, nei det kan jeg ikke huske at jeg hadde.

    Når det gjelder ExpertFlyer så må du vel ha minimum Basic Service mener jeg for å kunne legge inn e-post varsel, men det har du kanskje?
     
  5. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    JA det bør man vel sikkert gjøre. På en annen side så tror jeg de vil strekke seg langt for å la en familie med infant sitte sammen. Jeg har nå booket om returen slik at jeg fikk nattflygning hjem. sin-cdg. Endte på en kostnad på 500,- for infant
     
    Travellingalf liker dette
  6. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm....

    Da jeg kontaktet samme e-post i juni, for reise på samme strekning CPH-SIN (SQ351/352), fikk jeg beskjed om at

    "I regret to inform you that it is only seat 1A that has bassinet facility. Please advice if you want to change the seating." Vi valgte derfor å bli flyttet fra 1CD til 1AC .
     
  7. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Minner meg på en flight for mange år siden når barna var små. Vi kom sent inn til Chicago og setene våre på SAS flighten videre til CPH var allerede gitt til andre.

    Heseblesende rakk vi allikevel flyet og fikk 4 seter til tross for at det var "gate closed" - men alle spredt rundt i kabinen og alle var midtseter selvsagt.

    Det var liten interesse for noen på isle setene å flytte på seg så vi fikk en fire seter sammen...... Men når alternativet ble å passe på våre barn på 2 og 4 år som de fikk i setet ved siden av seg så ble det interessant å bytte til et midtsete allikevel..... :)
     
    Eriksan liker dette
  8. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg håper det samme som deg ;)... 500kr er ikke galt det :).
     
  9. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor langt i tid sendte du den?
     
  10. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Det har jeg, men når jeg logger på så har jeg ikke helt roen om hvordan man gjør dette.
     
  11. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte mail i juni for reise i oktober.
     
  12. hphp

    hphp Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Hva er enkleste måte å finne availability for SQ-flygninger? Er det flight availability i ExpertFlyer som gjelder, eller må man ringe söta bror, og be de søke?

    Trykka meg gjennom de første 20 sidene uten å finne svar på det jeg lurte på, så dere må bare tilgi meg om spørsmålet har blitt besvart før :)
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
  14. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ingen nettsider som kan hjelpe med å gi en viss indikasjon på om det er sjanse for at noe ledig?
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke SQ nei.
     
  16. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    F4 i expertflyer på CPH-SIN/SIN-CPH er en fin indikasjon på 2 ledige F award.
     
    Woodswing, hphp and Flight Cancelled like this.
  17. greatest

    greatest Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    noen som har klart å bestille sin-hnd/hnd-sin i first/business? evt helt gjennomgående fra cph til japan?
     
  18. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Business. SQ630 april 2019.
     
    Last edited: 28. sept 2018
  19. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    HND-SIN business i november
     
  20. steinaraa

    steinaraa Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    48
    Bare en liten courtesy call herfra - etter bookingkansellering i formiddag finnes det nå to midtseter fremst i bussen hos SQ mellom CPH og SIN fredag 25. januar og tilbake onsdag 6. februar som gjerne huser bakenden til to champagnetørste InsideFlyere. Expertflyer viser F4, og Tallinn venter på telefon.
     
    Baldrick, Satyv, Logiflyer and 12 others like this.

Del denne siden