Sikkert noen som har svart på dette før - men for mange sider :| Hvor mange dager før gjøres CPH-SIN/SIN-CPH tilgjengelig for booking for Eurobonus awards?
Jeg ringte Tallinn for å forhøre meg litt om SQ F i januar, og fikk i hvert fall bekreftet to ledige 25. januar Dessverre er det helt skrapet for to plasser i F (og C for den saks skyld) både januar og februar SIN–AKL og AKL–SIN
Er det ikke 330 dager da? Sikkert noen andre her inne som kan bekrefte eller avkrefte, men mener å ha lest det.
Nokon som veit om nokon har fått booka 2 award-billettar når du har F3? Har funne ei ganske flott rute til/frå Polynesia, men var svært lite tilgjengelighet på CPH-SIN frå og med mars til og med mai...
Jeg knota fryktelig mye med min booking. Da den ble booket viste Expertflyer F4, så kansellerte jeg den (viste igjen F4) og så booket jeg på nytt. Jeg måtte kansellere enda en gang og tenkte fuck it, de dukker vel opp igjen. Hjertet mitt stoppet opp et lite minutt mens jeg hadde 05400 på tråden fordi jeg plutselig oppdaget at ett sete til var booket. Heldigvis fant agenten fortsatt to ledige seter og siden da har Exoertflyer vist F1. Nå tør jeg ikke kødde mer med den bestillingen der.
Nei, kan være lurt å holde pølsefingrene borte fra telefonen der ja Men si meg, hva tenker folk om F4, A4 og skåle tom kabin SIN - AKL, men hverken 91505400 eller Tallinn finner noe som helst?
Litt skuffet.... Hadde booket den perfekte SIN C-Booking SIN-PEK-CNX 7 november i en A-380, og hadde alt i boks for 30.000 Poeng frem til i dag. I dag ble flyet PEK-CNX kansellert, og avgang flyttet til dagen etterpå. Med kinas visum lovverk forhold til Nordmenn, så ble den overgangen umulig. Jeg ringte kundeservice for å fikse opp i problemet, men da agenten ringte til sentralen for å få hjelp, så kom han etterhvert tilbake og sa at bookingen av ulovlig da jeg mellomlandet i en annen sone, så jeg måtte booke om en mer direkte rute. Så da jobbet jeg som gal, for å finne en løsning, for jeg ville ikke fly Thai Air som tilsynelatende var det eneste alternativet SIN-CNX på den datoen der. Så kom jeg på at jeg hadde booket en billig tilslutning for 270 kroner til SIN fra PNH, så jeg sjekket om det fantes noen kreative løyper tilgjengelig fra PNH-CNX, og det var det... PNH-TPE-BKK-CNX, så da var det bare å ta sjansen på at svimeknotten i telefonen ikke skjønner at jeg drar en spansk en på han, og få han til å booke denne ulovlige billetten med EVA Laurel Class i stedet for og det funka som hakka møkk ... så da får jeg heller fly med EVA i stedet for, det er jo ett greit nok produkt, men det kunne vært bedre.... Så får jeg fly en A-380 en annen gang....
Haha, det er jo en ganske frisk detour ift opprinnelig routing. Interessant at det var Supervisor og ikke systemet som stoppet den første bookingen. Det viser jo booking nr 2 og bekrefter at det fremdeles er litt agentroulette.
Dette er jo veldig gode nyheter! Ringte inn og fikk bekreftet en del tilgjengelighet i april også, på samme ruten (SQ305). Sjekket videre etapper til Australia, men dessverre ingen tilgjengelighet verken på SIN-AKL, SIN-SYD eller SIN-MEL. Ser ikke et veldig tydelig mønster på expertflyer heller. De dagene han fant 2xF var det F4 A2, men det var det på andre dager også. Det jeg imidlertid ser er at de dagene han fant 2xF er det også vidåpent lenger bak i flyet, mens det på de uten 2xF ser ut til å være litt mer bookinger på. Aner ikke om det har noe å si, og synsingen baserer seg på et ganske snevert empirisk grunnlag. Edit: fikk også agenten til å sjekke AMS/FRA/ZRH/CDG-SIN. Virker bare som om det er LHR-SIN på 77W som er åpen.
Vi reiser på helgetur til Singapore, og jeg fikk booka to F-seter CPH-SIN t/r i dag. Reiser nedover 1.Nov og retur 5.Nov. Sjekka også LHR-SIN, men der fant ikke Tallinn noe i hele Nov...