Hei, Har søkt på Expertflyer og funnet frem til noen flighter med SQ som viser status F4. Har snakket med Tallin som ikke finner ledige F-seter på noen av de flightene, er det noe utover F4 som kan angi om det er ledig? PS: Er det suites på alle SQ fra Europa til SIN? eller er det enkelte ruter jeg skal se etter?
Takk for svar : ) Vet du om det er suites på alle SQ fra Europa til SIN? Eller er det spesielle ruter jeg skal se etter?
Det er ikke suiter på noen av 777 flyene til sq. Hovedsak disse som går fra Europa til SIN. Mulig det blir satt om a380 med gamle suiter til LHR neste år. Men vet ikke når eller om.
Skal fly AKL SIN SQ F og har nettopp fått vite om Book the Cook. Hvordan fungerer det og hva er greia med den?
Har lest denne. Men jeg mente mer: får man liksom ikke mat / de samme valgene om man ikke bestiller rettene på forhånd?
Book the cook er der for å gi deg flere valg av hovedrett enn du vil ha fra menyen ombord på flyet Det er kun hovedrett som kan velges med book the cook, så resten av rettene velger du bare ombord
Jeg mener at jeg så LHR-SIN satt opp med A380 en av dagene denne uka. Eller har jeg drømt? Sjekket på singaporeairlines.com. Fant derimot ikke ledige bonusseter på EF.
Det er fire daglige avganger fra LHR til SIN med SQ: SQ 305 (777-300ER) SQ 317 (A380) SQ 319 (777-300ER) SQ 321 (A380) Det er så vidt meg bekjent ikke tilgjengelige bonusbilletter på A380, og det er kun SQ 305 jeg har fått bekreftet via Tallinn at det er ledige billetter på.
For feks middag så kan du få slike valg (SIN-FRA) Som andre har nevnt så få du mat, selv om du ikke bestiller på forhånd. Men med book-the-cook så har du mulighet til å velge ... På noen av avgangene kan også frokost velges:
Ser Tallinn den samme tilgjengeligheten som vises på SAS sin Star Alliance bonus-søk når det gjelder SQ i C?
Ok, vil det si at Tallinn ser det samme + eventuelt ytterligere tilgjengelighet, eller ser Tallinn potensielt færre mindre tilgjengelighet enn hva som dukker opp på SAS sitt *A-bonussøk?