Kan denne kombineres med at man flyr inn med LH first fra frankfurt? Og fortsetter videre med den du fant? Var der mye ledig? Ringte du inn til Tallinn angående denne eller søkte du den opp en plass?
Lenge siden SQ ble synlig igjen på SAS.no > Star Alliance bonusbilletter ? Riktignok kunne ikke Tallin finne denne....
Det må nettopp ha åpnet. Finner ledig OSL-SIN 16 Jan feks via LHR med A380 SQ i Biz. Tallinn sa at den ikke var ledig noen uker tilbake. Står 4 ledige på sas sin hjemmeside..
Jeg har LHR-PEK med air china, men denne skal byttes til LH F, denne har stort sett mye ledig etter hva jeg ser på awardfares. Litt vanskeligere å finne en rute ut fra Oslo hvor vi ikke må stå opp veldig tidlig i plankebyen, men lever i håpet av Lh åpner noe rundt midt på dagen (12-isj). Da jeg ringte inn for å bestille hadde jeg alle rutene klare (osl-Lhr-pek-Bkk-Dps-Bkk-fra-vie-Osl), men når de åpna SQ F Pek-sin ringte jeg inn å forandra reisa via SIN. Hadde 350 C med thai, men ble bytta ut med dobbeltseng på SQ F. Var ledig de dagene jeg spurte om, men virker som at det er mye ledig på denne. Må ringe inn for å få SQ F, men expertflyer viste mye ledig. Det blir 8 timer layover, men en liten tur til Beijing er jo innafor. Blir TPR i SIN før en natt på Crowne Plaza på Changi, kanskje en kjapp tur inn til Singapore dagen etter da flyet til Bali går kl 16.
Trur det må ha skjedd i dag. Eg leita etter flightar i går kveld og fann nada med SQ i AwardFares. Dukka opp i dag.
Hei igjen, nå som CTen ikke lenger må starte i Scandinavia kan ikke du da starte reisen din i FRA? og eventuelt ha 2 stopp i Asia? Den expertflyer siden er jo helt rå, prøvde meg litt fram og tilbake nå med kombinasjon av United Award, expertflyer og awardfare og klarte til slutt å finne 2 first billetter med SQ til Sydney i de nye suites vet bare ikke om dette er lovlig rute: FRA-PEK LH First 747-8 PEK-SIN SQ First eldre versjon sete SIN-SYD SQ First nye suites retur SYD-SIN SQ First nye suites SIN-PEK SQ First eldre versjon sete PEK-MUC LH First A380
Du kan starte CT reisen hvor du vil i verden, men det er ikke lov med stopp i feks PEK og BKK også videre til SYD da det er ulike soner i Asia. Heller ikke lov å fly feks FRA PEK BKK DEL da du stopper i 2 ulike Asia soner og avslutter i en tredje Asia sone.
Expertflyer viser 2 ledige 7 august fra singapore til sydney, jeg kunne ikke søke mer fordi det var visst sperre etter antall vise søk. Har ikke prøvd sas nummeret, tenkte å ringe inn i morgen for å sjekke disse igjen.
Jeg mistenker at du ser på seteksrtet at det er to ledige seter. Det sier uansett ingen ting om muligheten for ledige bonusseter.
Du ser at det feks er C6. da betyr det 6 seter i salg i C klasse. C9 betyr minst 9 eller fler. C9J4 kan feks betyr 9 seter. da minst 4 kan selges som J og de 6 andre som C. eller alle 9 i C. litt komplisert, og sikkert dårlig forklart av meg.
Yep, kan EF (litt for godt dessverre). Lurte på hvordan han fant ut at det var to ledige bonusseter. SQ har så langt vært umulig å lese noe ut av EF bortsett fra CPH-SIN hvor F4A4 stort sett har betydd at det var to ledige i F. Jeg tenker som en av talerne over at her misforstås ledige seter på setekartet som ledige bonusseter, men som den bonusnissen jeg er håper jeg han har funnet ut noe magisk
Med fare for at dette er "old news". Men nå er det mulig å søke etter seter i C hos SQ igjen på travelhacks osv.
Hei, jeg søkte opp dette via expertflyer og trykte på setekartet og fikk opp 2 hvite seter, får å se om det er det "nye" flyet gikk jeg på seatguru og fant ut at dette må da være det nyeste. Senest i går ringte jeg til sas 05400 og ba dem sjekke tilgjengeligheten for SQ first (noe @bighc) også lurte på fra Singapore-Sydney. Etter ca: 10min venting spurte han meg om hvilke dager jeg tenkte, 7 August sa jeg, igjen venting i noen minutter og han er tilbake, joda sier han 2 ledige bookbare First seter denne datoen. Om det var ren flaks, vet jeg ikke. Men om man ser hvite ledige seter på setekartet skader det ikke å ringe inn og høre om det er noe ledig .
Du skriver det ikke direkte, så jeg spør... du spurte om de var bookbare for poeng? Om de er ledige vil de jo alltids være bookbare for penger...
Jeg hadde aldri brukt expertflyer før det var helt nyttt for meg, så jeg prøvde meg fram bare. Og ja, de var bookbare for poeng.