Hei, kan være de ble tatt over helgen, men som sagt kan være at jeg "bare" var heldig da jeg sjekket dette ut. Neste gang jeg kommer over noe i first til Australia, gir jeg deg lyd med en gang, just in case du selv vil reise .
Hei, Stemmer det ringte til SAS på denne, jeg føler at det "hender" at både folka hos SAS finner noe Tallinn ikke finner og omvendt.
Skulle nesten tru noen ikke ønsket at vi skulle fly F, hu ene dama i Tallinn påsto det ikke var en eneste flight til/fra Asia i hele perioden jeg ønsket å reise. Det var heller ingen ledige F seter på strekningen PEK-SIN og HND-BKK ifølge henne. Neste agent fant både det ene å det andre. Men når det gjelder SQ F så lurer jeg på om F4A4 på SQ801 PEK-SIN er en sikker indikasjon?
Mye mulig, men dette er jobben dems og jeg finner det rart at de ikke "gidder" å hjelpe kundene. Jeg har ingen problem med 24 timers regel, maks 8 legs, 1 stop i transitt sone og "most reasonable route". Men at de ikke gidder skjønner jeg virkelig ikke.
Jeg har mange ganger undret meg hvordan disse får jobb i kundeservice når de er så lite kundevennlig. Dette gjelder egentlig mange selskaper. De tar jo opp samtalene for at Supervisor skal kunne gå inn å sjekke. Virker ikke at det skjer i særlig grad.
Jeg også har begynt å ta opp samtalen med dem. Så når jeg kommer til en person som 3 ganger på rad (ulike bookinger altså) har vært lite interessert eller «ikke funnet noe» så legger jeg bare på og ringer til neste
Det er godt mulig, jeg booket to leg med SQ i C via vanlige telefonnummeret til SAS som søkemotoren ikke fant som gjennomgående.
Fikk booka et sete i F idag på CPH-SIN 9 dager fram i tid med F2A2. Virker som de slipper et sete 10 dager før avreise hvis det er minst 2 ledige seter. På telefonen bekreftet også at Tallinn i går at det var ledige seter i F 5. og 7. juli hvor det også var F2A2, så de slipper nok begge setene tett inntil avreise. Dette samsvarer med at det er en ledig billett i saver-klasse (uten waitlist) hvis man søker gjennom Singapore sine nettsider.
Kan bekrefte at det var ledige billetter med sq fra cph-sin i first 7 juli, booket 2 seter i first i august 2018 om jeg ikke husker feil, fikk nå booket 1 sete til i first, så da har vi hele reisefølget i first på vei til Maldivene. Har da 3 av de 4 setene i first Skal i god insideflyer ånd prøve å tømme de for champagne
Det var et problem på Asiana sine F-ruter, da flere forum-medlemmer drakk opp alt. Ev at de lastet for lite. Det har også vært rapporter om at ANA F har gått tom. Litt rart at de ikke har backup.
Når vi flydde ANA F tidligere i uken fikk jeg all champagnen for meg selv, Krug. 5 ledige seter og de 2 andre drakk ikke Hva er favoritten til folk av Krug og Dom P?