kan jeg spørre om du så et mønster i tilgangen? er litt biz ledig på SQ305 når jeg vil reise, men ingen first. typ slutten av ok frem til 10/11. ser alle de andre flygningene fra LHR også har first seter, men disse er da blokkert for EB award? Why?? må reise til LHR dagen før for å rekke SQ305 evt og da "mister" jeg en reisedag, noe som er vesentlig da jeg kun har mulighet for en kort tur. begrenset hvor spennede det er å sitte på et flyplasshotell på LHR liksom. Det er klart at dersom man vet at man får first stiller det seg litt anderledes.
Jeg tok nok den siste First i slutten av oktober, nærmere bestemt 25. oktober. De andre flightene er blokkert grunnet First Suites. Det er et mye bedre produkt, og mest sannsynlig er det lettere å selge.
Er tydeligvis admins som ikke rir samme dag som de saler hesten. Fortsatt ikke godkjent. Noen som kan si om bildene som er lagt ut er fra en 77W eller A380?
Det tar tid å gjøre en full bakgrunnssjekk Bildene er kun av mat, så velig vanskelig å si hva flytype det er.
Hehe, ja, det gjør vel det Urutinert å kun fotografere mat når man er den første med en bekreftet booking på en rute!
P Må si meg enig med begge, mat er viktig, men utrolig urutinert å ikke informere om hvilket metall man flyr
Synd at han svarer slik når det ikke er tilfelle. Ser han nå har rettet opp svaret i en lengre tråd, men dette var kun tilgjengelig da jeg postet. Vel, man kan tydeligvis ikke stole på noen andre enn i dette forumet
Det kan vera fort gjort å oversjå kor viktig dette er for oss på dette forumet, jamfør kor uviktig det er for reisten av verda
Nei, jeg ringte og spurte om mulighet for 2stk i F, og da fant Tallinn den datoen. Mønsteret her er ukjent for meg. Kun den flighten som nevnt som er mulig å booke med eurobonus poeng, årsaken til det vet jeg ikke. Jeg sjekka prisene for betalt F, og det var samme pris på samtlige 4 flighter som SQ har den dagen på den ruta. Ergo lik pris på F og Fsuites. Dette var for ca 2 uker siden.