Sin-dps, heldigvis ikke lange turen. Etter at jeg fikk åpna married segment med SQ, så forsvant de ledige billettene i c
Jeg kommer til å avbestille 1 stk F på SIN-CPH fredag 6. september iløpet av morgendagen. Usikker på om den dukker opp igjen, da Expertflyer viser F0 A0.
Er det et fast mønster når SQ slipper First-billetter? Har booket SIN-LHR i november med A380-800, så det hadde jo vært gøy med F...
Denne får du nok ikke F award på. SQ slepper så langt jeg vet ikke A380 F award på sin-lhr. Du lider nok ikke noen nød i C heller
Det var jo synd... Noe håp om at det slippes F på Thai Airways på OSL - BKK? Og evt. noe mønster på antall dager før?
Thai flyr kun 777ER fra BKK-OSL og retur. Sjekker du seat guru på thai sine 777ER ser du at thai kun flyr med business og økonomi. Thai flyr med A380(muligens noe 747) til blant annet LHR og FRA. Disse har F og er ofte greit og få award bilett på. Men i det siste har de sluppet seter ganske nært(1-20 dager) avgang mot 330 tidligere.
Jeg har en booking i C med SQ på AKL-SIN i november, og håper det åpner seg F. Godt mulig, sa dama i Tallin. Men er det noen måte å kunne følge litt med på selv akkurat der, eller må jeg ringe jevnt og trutt inn?
CT (companion ticket) som bestilles/endres pr tlf kan kun gjøres av et kontor som holder til i Tallinn, og som derav bare refereres til som Tallinn.
Fikk bestilt 2stk SQ F PEK-SIN 01NOV A380 idag, dama sa det var 1 ledig 02NOV også. Uvisst hvilken flight, dog.