De har oppgradert to ganger på kort tid ja. Først til 2013F med 8 seter, så videre til 2013F med 4 seter
Forsøkte ringe Tallin for bestille 2 seter PEK-SIN i Juni/Juli neste år, de fant konskvent 1 sete på hver flyvning. Er jeg for tidlig ute ? Noen som vet når de evt slipper fler?
For sent ute tror jeg muligens. Jeg booket PEK-SIN i F for 2pax i starten av september med avreise månedsskiftet juni-juli 2020. Men det åpner seg vel mere seter nærmere avreise, også på den strekningen.
Er det noen som har forsøkt å oppgradere CT SQ ihht sas.no/reiseinfo/om-bord/oppgrader-star-alliance/ ? Eller er ikke det mulig? Evt om det et mulig å oppgradere for poeng i gate eller innsjekk?
Ser det er noen tilfeller av at folk har fått ny config på strekning PEK-SIN. Denne ruten pleide å ha grei tilgjengelighet for 2pax med EB, nå i det siste har jeg prøvd å booke denne for 2, men Tallinn finner kun 1 sete på aktuelle dager selv om det er F9 på expertflyer. Kan dette ha en sammenheng med at de har planer om å innføre ny config permanent på denne ruten og derfor strammer inn på award tilgjengeligheten?
777 har ikke suiter, men en gammel førsteklasse. Nå om dagen er det bare SQ856/961 som går med A380. Dog fortsatt en grei måte å flytte seg mellom to byer.
*A oppgradering er bare mulig for enkelte billettklasser, det inkluderer ikke bonusbilletter og er som regel billetklasser som er så dyre og oppgraderingen så dyr at det blir langt billigere å kjøpe målklassen for cash i utgangspunktet.
Da vi fløy SQ F Suites PEK-SIN med gammel A380 på mandag, var vi (2pax) de eneste i hele kabinen. Så virker ikke som de har veldig høyt belegg. Forøvrig veldig behagelig med et crew helt for seg selv :-D
Hvis denne tabellen er korrekt, så mener jeg det må være grei økonomi i å oppgradere. Finner businessbiletter (J-klasse som er tillatt bilettklasse) til rundt 13000NOK en vei PEK-SIN. Oppgradering til First for 15000 EBP er da ikke så galt? Eller er det noe jeg misser her? (First koster 20000NOK)
Sliter med å tro at du får oppgradere til First for 15000 EBP, du er sikker på at dette ikke er NOK? Iallefall, hvis det faktisk er 15000 EBP? Jeg hadde ikke tenkt en gang, løp og kjøp.
Ligger her: sas.no/reiseinfo/om-bord/oppgrader-star-alliance/ Min case forutsetter jo at både PEK og SIN blir regnet i samme region...