Er det noen som vet om SQ F i Asia, feks mellom SIN-HKG først åpner nærmere avgang? Finner absolutt 0 ledige gjennom hele august, september, oktober 2020. Men finner mye helt frem til 28 mars. Etter dette er det 0 tilgjengelighet.
Hvis det er SQ 890 du tenker på så er den ruten satt opp med 777-300 (med F) til og med 28. mars og A350 (uten F) etter det, så det er i hvert fall årsaken på akkurat den ruten.
Helst A380 men så lenge det er First. er booket i A380 i Biz nå. Fikk SAS til å legge på SIN-HKG uten problemer mens tallinn var vrang der Der har man svaret ja, derfor det ikke kommer opp noe etterpå kanskje. Men A380 skulle jo ha hatt first tilgjengelig for oss EB folk eller er det kanskje ikke det?
Hvor finner du egentlig SQ tilgjengelighet i F for Eurobonus spesifikt ? På sas.no viser de vel bare Biz - eller vil First dukke opp hvis det er ledig ? ....på Expertflyer så vises vel kun generell *A tilgjengelighet på awards ?
Jeg bruker awardfares.com - den pleier å være ganske så nøyaktig. Der fant jeg feks tilgjengelighet mellom FRA-HND i ANA F. Men har i grunn aldri sett at den viser SQ F mellom LHR og SIN, men intra asia som SIN-HKG viser den mye ledig i F. Vet ikke helt hvorfor det er sånn. SAS.no viser aldri First dessverre.
Nettopp slik jeg forstår det også. Men jeg ser mer tilgjengelighet på SQ Biz på sas.no enn i generelle awards søk (feks expertflyer og united.com - har ikke prævd awardfares). Så...hvis det er slik at Eurobonus får ekstra tilgjengelighet hos SQ så ser man kanskje ikke det noe sted annet enn å ringe ? (hvis det er F vi snakker om ? ) På awardfares antar jeg du ser det som er tilgjengelig for booking av alle *A partnere?
Det er slik jeg har tolket det! Så ringer inn til SAS en gang i uken for å spørre etter tilgjengelige billetter i SQ F. Ekstremt tungvint og upraktisk....
Kva er siste erfaringer med SQ-F ut frå Europa no i det siste. Veit om fyrste avgang ut frå LHR med 77W, men elles er eg blank. Hører Tallinn seier det kan finnes, men eg har ikkje nokre eg veit om, sett bort frå fandens svigermor
En travel consultant fortalte meg i går at de kunne booke alle avganger fra London, men det var veldig sjelden A380 dukket opp. Jeg tviler litt på utsagnet, men hvem vet.
En travel consultant fortalte meg i går = De som sitter i Tallinn at de kunne booke alle avganger fra London, = sa de kunne booke alle 4 avgangene men det var veldig sjelden A380 dukket opp. = veldig sjeldent seter på 2 de A380-avgangene Jeg tviler litt på utsagnet, men hvem vet. = mine tanker rundt svaret
Ja, men at de kan booke alle 4 avgangene stemmer ikke da det aldri har vært mulig eller at noen har fått booket dem. Så hvordan kan det da være «mulig» å booke alle 4 avgangene og hvorfor er det «veldig sjeldent» når det aldri har gått eller vært mulig?
Har det aldri vært mulig eller har du aldri fått det til? Tenk om det finnes personer der ute som booker poengbilletter uten å skrive i "Dine vellykkede poengreiser"-tråden?