Noen som var rask nok og sjekke dette med Tallin igår, var det noe tilgjengelighet for Eurobonus da? Ringte selv isted, men ingenting ledig for 2pers. Enten ringte jeg for seint eller har det aldri vært ledig for EB... Act fast! 80 saver awards in SIA’s NEW A380 Suites to and from London next year You can secure dozens of saver awards on Singapore Airlines brand new A380 Suites to and from London next summer, thanks to the airline 'doubling down' on the product for the peak season https://mainlymiles.com/2019/12/09/...new-a380-suites-to-and-from-london-next-year/
Har prøvd å komme gjennom et par ganger den siste tiden men køen er uutholdelig. Hvilke datoer sjekket du?
Jeg ringte og sjekka et par datoer, men som antatt er disse plassene det er snakk om for Krisflyer medlemmer.
Hele juli og august på både LHR-SIN og SIN-LHR. Nada ledig. Skal sies at jeg bare har pratet med den ene agenten. Er vel kjent sak at forskjellige agenter finner forskjellig tilgjengelighet..
Jeg har og stusset litt på dette. Når jeg sjekket FRA-SIN på mine aktuelle datoer lå denne med F4A2&F5A4 denne var fortsatt ikke tilgjengelig. Men SIN-FRA derimot. Her fant hun 2 seter med F3A1.
Finnes det en oppdatert oversikt over hvilke F ruter som er tilgjengelige for oss Eurobonusere? Dvs jeg vet @Are lagde en tråd. Men jeg klarer ikke finne den når jeg trenger den...
Noen som har forespurt Tallin om F-tilgjengelighet på SIN-DXB? SQ494. En rute ikke mange nevner så ofte, men som kan være en interessant vei hjem fra Singapore dersom ingenting annet er åpent. Det var vel på et tidspunkt også mulig å booke Suites på SIN-DEL på SQ406. En finfin hjemreise også det forsåvidt.
Er det denne du tenker på? https://insideflyer.no/forums/threads/f-ruter-som-kan-bookes-med-eurobonus.6578
Kanskje sjekke om man booke via SIN med DXB som destinasjon og se hvor mange poeng Tallinn kommer frem til. Var vel en bug der på et tidspunkt......
Jeg fant nettopp LH F ledig FRA-DEL ledig nedover, så hvis den kan kombineres i retur så hadde det ikke vært dumt å kombinere denne med SQ406.
Noen som har klart å booke SQ F fra Tokyo til SIN eller motsatt vei, AMS-SIN F eventuelt når er denne tilgjengelig tur/retur? Og er tilgjengelighet mellom SIN og PEK/Shanghai/Hong Kong fortsatt like god som før hver dag i SQ Suites begge veier?
Det kan se ut til at de bytter ut A350 med 777 25. oktober 2020, hvilket også betyr at de får F på den ruten.
Det är en stund sen ams-sin blev bekräftat med First kabin för slutet av 2020. (Har själv F på sin-ams i början av nov.)
Jeg vet at det er en stund siden den ble bekreftet, men jeg svarte på spørsmålet om når den er tilgjengelig fra