SQ kris lounge ,med Thai biz

Tråd i 'Reisemål' startet av jtmath, 09. jan 2018.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    lurer på om jeg kommer inn på SQ kris lounge i Singapore når jeg reiser med Thai Biz billett? har ikke gull kort. Eller må jeg holde med til Thai sin egen lounge?

2. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,323
    Bonuspoeng:
    113
    I Singapore så har SQ egne lounger for Business Class, First Class (Silverkris lounger) og egen separat lounge for *Gold (Krisflyer gold) på T2 og T3. Dvs. man slipper ikke inn i Business Lounge med mindre man flyr business - uavhengig av status. Ulikt feks i SAS sine Gold lounger så er det ikke sånn av Krisflyer Gold er "bedre" en Silverkris loungene - heller motsatt - best plass og utvalgt i SilverKris.

Jeg mener at du slipper inn i Silverkris lounger biz billett med ethvert * selskap, men husker ikke helt sikkert. Jeg flyr i de fleste tilfeller med SQ ut derfra.

Hvis du fly Thai Biz så går kanskje den fra T1?? . Der mener jeg det ikke er noen SQ flights og dermed ingen lounge, så kanskje Thai sin Royal Orchid blir valget (og det er vel heller ikke noe dårlig valg....)

jtmath liker dette
  3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    I følge *A skal du ha tilgang til både Singapore og Thai Loungene i Singapore når du flyr Thai Biz.

jtmath liker dette

Del denne siden