Sitter akkurat nå på flyplassen i Brussel og tenker at denne virker å ha enorm kapasitet. Må sikkert være en av de travlere flyplasser i Norge, alt er stort og det finnes drøssevis med butikker og 4-5-6 lounger. Så sjekker man wikipedia for statistikk over antall passasjerer og ser at denne hadde i fjor 21.9 mill pasasjerer, til sammenlikning hadde Gardermoen 24,3. Det var også overraskende mange dressmenn med rimowa og liknende som bruke mye tid i "fasttracken" for å dra frem pcer, poser med væske etc osv.. Ville tro at disse gutta reiser ca 20000 ganger pr år og har god erfaring med å gå i sikkerhetskontroller men.......
Blir alltid like imponert over gulvet(!). Fineste gulvet jeg har sett på en flyplass... Leffe bruin og utsikten i SAS loungen er ikke å forakte heller.
Får prøve den neste måned, hvis vi kommer inn (har med kone og barn...). Håper de ikke er "über-strikse".
The loft var en fin lounge, men litt mye rot her og der. Helt annen stemning i SAS loungen, rolig og avbalansert, dog ingen wifi hos SAS?
Jo, får kode i resepsjonen. Men hadde faktisk problem med å koble meg på sist... (Var uansett mer opptatt av å få med meg innspurten i Vlanderen rundt på tv`en )