Det ser ut til at eg har ein CT + poeng tilgjengeleg til riktig pris. Gjekk litt over styr denne poengsamlinga til Diamant, og eg mangler fridager det neste året..Berre PM meg
Jeg bydde dobbelt i pris for 2 CTer og 380 tusen poeng, bare så det er klart, ikke 36 000kr for 1 CT og 150 tusen poeng.
Verdt å merke seg at Lufthansa F for to på tilbud til vestkysten av USA kommer på drøyt 80.000,- Så 36.000,- er slik sett ingen upris, absolutt ikke.
Hei! Lang historie kort: 6 stk. ønsker å reise t/r med LH business i A380 fra OSL->LAX via FRA eller MUC i april 2019.Dette blir vel 110k poeng pr. pers., tot. 660k. Har ca. 400k i poeng hvilket jo åpenbart ikke er nok Spørsmål: 1. Jeg får opp plenty med tilgjengelighet på expertflyer i april 2019 i klasse I - dersom jeg har gjort det rett... Når jeg velger quantity 6, så viser vel Seats = Yes at det er tilgjengelig med det antallet billetter, korrekt? Får dog ikke opp noe på united.com. 2. Kan man ved bestilling av bonus-billetter belaste to eurobonus-kontoer i reisefølge? 3. Noen forslag til hvordan man best løser "differansen" økonomisk sett? Alternativene jeg kommer på i farta er vel (1) kjøpe resterende billetter med cash, (2) kjøpe EB-poeng, (3) kjøpe Trumf (hvis noen fremdeles brenner inne med dette) eller (4) kjøpe CT m/ 110k poeng. 4. Noen potensielle selgere her av EB, Trumf eller CT?
Ring og sjekk med SAS at de faktisk ser disse setene før du gjør noe mer, det er ikke gitt at SAS ser det samme som du finner på ExpertFlyer.
Ring SAS Tallinn. Det er samma nummer som vanlig SAS, men du settes direkte til kontoret der borte med engelsk talende etter 19.00/21.30. basert på EBD/EBG. Gjengen der borte har bra snøring og kan dette veldig godt.
Expertflyer oppdaterers (noen ganger omg) men som regel hver 6 time og SAS ser ikke dette mellom tidene, men det gjør SAS Tallinn.
Er ikke SAS vanlig tlf og SAS CT samme? De som tar telefon hos SAS på kveldstid har i alle fall samme aksent som Tallinn-gjengen.. Og vanlig SAS kan sette CT billetter på hold, så skulle tro de hadde samme system og tilsvarende samme tilgjengelighet i systemet..
Hei Er interessert i å kjøpe CT pluss 140 000 poeng. Tenker å betale rundt 20K ink skatter og avgifter