Og DER kom det inn 5000 ekstrapoeng.. Men.. skulle det ikke egentlig være grunnpoeng..? Eller husker jeg feil?
For min del kunne de venta med de poengene til etter 1 august. Men om det bare er ekstrapoeng så. Etter MD 80 megado fikk man dobbelt opp gitt - så kan hende det samme skjer her.
Takk! fIkk 5000 ekstrapoeng nå, trodde også vi skulle få basicpoeng... men det har ikke noe å si for min del, får EBD med god margin ser det ut som i løpet av neste ukene...
Ventet lenge på de 5000 grunnpoengene, da de ble tildelt nøkkelrollen i forhold til EBD-status. Men regner med at @tommy777 tar grep kjapt.
Samme her. Blir det ikke grunnpoeng så må i alle fall denne karen begynne å se etter en eller flere MR´s før 1. oktober for å berge EBD...
Og det har senere blitt doblet. Men akkurat nå hjelper det lite siden det er ekstrapoeng som har blitt registrert. Men satser på at det ordner seg.
Ble litt sur, nå ja... Dette bør ordnes opp i, med det samme. Verdien på grunnpoeng og ekstrapoeng kan ikke sammenlignes i det hele tatt, for de av oss som faktisk må planlegge litt for å oppnå ønsket status.
Dette ordnes helt sikkert opp i. Men hvis det viser seg at det må igjennom en ny tidkrevende manuell behandling, foreslår jeg følgende "kompensasjon": -Hver enkelt får velge å godskrive grunnpoengene i inneværende, ELLER neste opptjeningsperiode..
Lol.. Jeg gir opp... Dersom bare alle hadde lest det som var avtalt hadde livet vært hyggelig. Ta en bayer, i mellomtiden skal jeg rydde opp slik at alle får grunnpoeng.. :/
Jeg tror folket må ta oppfordringen til Tommy her. Løp rundt huset tre runder, rop høyt et par banneord, gå inn, ta en øl av preferert slag og slapp av. Vips så er det grunnpoeng etter behandling i SAS byråkratiet.
Postet her også som basic points, selvom jeg gjerne skulle ventet til nytt kval år 1 august! Kan ikke gjøre alle til lags