Folkens,
Takker igjen til alle de som deltok i fjor. Fantastisk tur, helt klart det beste arrangementet vi har hatt
Men når Markus hos Star ringer meg og forteller at han ønsker å gjøre MegaDo en viktig del av 20 års jubileet til Star Alliance, var jeg ikke sen å be.
So without further ado: SMD8
MegaDo returns to Europe! Star Alliance MegaDo 8 will take us through Vienna, Brussels, and Palma de Mallorca on a private Brussels Airlines A320 charter flight.
Highlights will include:
- A day with Austrian Airlines in Vienna. Meet the brand, the people, operations and their suppliers.
- THE Star Alliance celebration: Celebrate 20 years with Star Alliance at the VIP party at the Park Hyatt Vienna. It's the event you don't want to miss.
- Rene Magritte: The prettiest A320 around will be our charter.
- A day with Brussels Airlines. Meet the brand, the people, operations and their suppliers.
- Watch the sunset and party at the brand spanking new Park Hyatt Mallorca.
- Spend a day with Hyatt and the new World of Hyatt loyalty program. Hang with the bosses and have an amazing day in beautiful Mallorca.
Visit megado.com for more details.
---
Som dere sikkert vet, ble SMD7 solgt ut på sekunder, men jeg kommer til å fortsette med tradisjonen å fylle flyet med Norsk dynamitt!
Dessverre har jeg kun 35 seter å avse i år.
Jeg her 10 Business og 25 Eco tilgjengelig
Hvordan sikre seg sete
Post i denne tråden slik
tommy777 / Tommy D / Business / Midtgang
Send meg deretter en epost til [email protected] med:
Forumnavn: tommy777
Fullt navn: Tommy Danielsen
Ønsket klasse: Business
Ønsket sete: Midtgang
-----
Du vil deretter motta en PRIVAT link der du må booke ditt sete før 8. mai ved midnatt.
All annen info og prising finnes på www.megado.com
Først til mølla, DETTE BLIR KANON! VELKOMMEN!
Last edited: 04. mai 2017