StarAlliance top1000

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Pkopheim, 15. april 2016.

  1. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk lommeboken sammen med kortet når jeg oppgraderte til platinum for et par år siden, i en fin eske. Off topic så har jobben begynt å mase om at jeg må bestille meg corporate card fra den banken de bruker... Holder igjen så lenge som mulig, blitt litt for glad i CT.
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Enkel løsning som jeg brukte i min forrige jobb. Bestill kortet og legg det i en skuff :rolleyes:
    Hos meg merket de ikke hva jeg hadde i reiseprofilen hos reisebyrå, bare at jeg hadde kortet de hadde avtale med (eurocard, huff og huff)
     
    Edin liker dette
  3. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Hehe, hadde det enda vært så enkelt, vi bruker Concur som reiseregningssystem, og der kommer det opp følgende advarsel på hotell og leiebiltransaksjoner (hvis man har corporate card): "The preferred method of payment is your corporate card. Please provide proof of payment and detailed explanation of why corporate card was not used. Requires managers approval"
    Heldigvis har jeg en sjef som akkurat har oppdaget bonuspoeng (etter 5 år som reisende og aldri har brydd seg om hvilket flyselskap hun booker), og hun holder også igjen :)
     
    Chrisbgg liker dette
  4. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke for å gjøre dette til "lommeboktråden", men kan for ordens skyld legge til at jeg akkurat fikk et nybestilt SAS Amex platinum, og ingen lommebok. Uten at jeg har så mye i mot det.

    Jeg har forøvrig vært for feig til å ikke bruke corporate card når jeg reiser i jobb. Jeg kjenner meg selv godt nok til at det dessverre nok ikke blir noen endring på den fronten...
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Er det seriøst noen som vil ha AMEX lommeboken? Den gikk rett i skuffen hos meg. Siden det er rift om de her, vil jeg tilby min til høyeste bud over 100kr. Frakt tilkommer :D
     
    RoadKing liker dette
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Frequent flyers' forhold til billigproduserte symbolske gratisgaver er litt som studenter og gratis mat... Spiller ingen rolle hva det er, bare det er gratis.
     
    Chrisbgg, Are, Stuttfeiten and 7 others like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Der er ingen tvil om at det er en fin lommebok.
    Jeg kjøpte selv en slik for 299kr (tror jeg) for noen år siden.

    Den holder godt, og AmEx sin ville vært fint om reklamen var litt kortere..

    Nå står det vel noe som
    American Express Eurobonus Platinum blablabla Mao så mange bokstaver som de bare klarte å trøkke inn...
    Ser direkte udelikat ut.
     

Del denne siden