Nå som vi har vært her i mange år så vet vi at flere av trådene på dette forumet ble startet før pandemien, og forholdene da var veldig annerledes før pandemien enn hva det er nå etter pandemien. Måten vi tjener poeng på er endret, flyselskapene har "forbedret" en del av tilbudene sine osv... Derfor syntes jeg det er på tide å rydde trådene her inne, og starte nye tråder som er etter år null, altså etter pandemien, så kan vi starte ei ny tidsregning fra da av. Det vil jo gjøre at mye mer av innholdet i forumet vil bli mer relevant igjen slik jeg ser det. Er flere av dere enige i at vi bør starte ei ny tidsregning på forumet her?
Veldig til negativitet da? Jeg synes @Laffen er inne på noe. Ikke alle tråder trenger restart, men noen kan kanskje ryddes litt opp i, eventuelt ha årsaktuell tråd som tilbudstrådene.
1. Det er en jævlig stor jobb 2. Alle trådene «fornyer» seg på et vis etterhvert som ting endrer seg. Det er ikke mange årene siden man dro in 10k poeng på t/r BCN feks, men jo lengre ut i tråden man kommer jo mer ser man av hva som har endret seg igjennom tidene. 3. Tråder som er helt urelevante mtp feks vaksinekrav, dokumentasjon på sykdom og gud vet hva dør ut av seg selv når de ikke er aktuelle lengre. 4. Ja, jeg er absolutt enig i at enkelte tråder kunne vært rydda opp i, men hvilket omfang er jeg litt usikker på mtp søke etter gamle ting osv Tar gjerne i mot konstruktive bidrag
Syns gamle innlegg fortsatt har en verdi, og så må jo folk forstå at innlegg fra 2019 kanskje ikke representerer dagens standard.
La ting være som de er! Gamle og urelevante tråder blir vel ikke kommentert og forsvinner nedover. Gamle tråder fornyer seg dersom det kommer ny informasjon. Sånn er det jo på alle forum? Jeg synes i alle fall (i den grad jeg finner dem) at gamle tråder kan være interessante å lese gjennom.
Eyy ikke begynn å slett gamle innlegg, vil ikke risikere og miste hardt opptjente likes fra tilbake i tid
Det vil jo være håpløst å gjennomføre uten å slette forumet. Men alle innlegg har jo datostempel så det er jo ikke veldig vanskelig å skille. Innlegg postet før mars 2020 => Pre-covid Mars 2020 til Jan 2022 => Covid Jan 2022 => Post-covid (Det er vel diskutabelt om og når covid har sluttet men)
Går jo an å sette gamle tråder på Backstage, slik at en beholder historien pre-covid og det som skjedde under pandemien. Dermed mister ikke en ikke sine "likes" om det er problemet, og en kan søke på det. Deretter så startes det noen nye tråder med temaer som vi snakker på, også er vi i gang med den nye tidsregningen og "blanke ark" om en kan si det så med nye tråder som er relevante post covid tid
Hva med å bytte til metrisk tid og kalender, dvs 10 timer (med hver 100 minutter) om dagen, og 100 dager i året?
Hørt noe oppdatering med den greie på bilde som ikke funket når du kommer inn på forsiden? Kunne heller brukt litt tid på å fikse den fremfor å endre tidsregning på forumet?
Den har de dessverre gitt opp. Det jobbes med at vi skal over på en ny platform-servergreie, så virker som alt fokus er på det om dagen