Starten på hjemreiseonsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 30. okt 2024 kl 06:20.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,139
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra LGK. Første legg av seks på vei hjemover. En kort tur til KUL. LGK er broløs, men de har en løsning når himmelen åpner seg. Et stort stativ på hjul hvor paraplyene hang opp ned. På veien hit var det to personer som delte ut når man kom ned flytrappen og et nytt likt stativ hvor paraplyene ble hengt opp til tørk når man kom til terminalbygget. Folk vest og nordpå i Norge har kanskje berettiget ikke så stor tro på en paraplys evner og overlevelse i møte med en åpen norsk flyplass, men fungerte veldig bra her nede med loddrett regn.
    IMG_3002.jpeg

Calling, Teknolai, EndreD and 14 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,122
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Saldoen på Strawberry poeng er nå nede i ca 150K. Har klart å binde opp 400K poeng i diverse bookinger. Uten at jeg må gjennom denne:p

Ha en strålende onsdag alle bonusnisser:)

Last edited: 30. okt 2024 kl 06:43
    Calling, EndreD, Sonictravel and 9 others like this.
  3. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    7,838
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Her var det revelje før 06 og en startet med litt rengjøring og en har allerede fått sengeklær på tørk.
    Litt jobbmailer er også besvart.
    Nå erre kaffe, så litt frokost. Senere blir det et rutinemessig legebesøk samt at en tenkte å hjelpe den andre datteren med hjulskift i løpet av dagen.
    Ha en flott onsdag :)

Calling, EndreD, holmen and 8 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,070
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret :)

Våknet til nystekt rundstykke og nytraktet kaffe. Kjekt med fruen som skal på senvakt, men valgte å stå opp tidlig for det.
    Jeg er ikke noe stor fan av det å stå opp tidlig, så jeg prøver å unngå det når jeg kan. Men, så var det da de kl6 flygning i ny og ny som ikke alltid kan unngås. T-17 til neste gang det skjer.

Ha en herlig onsdag!

Calling, EndreD, funkenstein and 7 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,146
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Syden!

Hjemreisedagen er heldigvis ikke før i neste uke. Da har sikkert koffertene kommet også . . . . Blir en liten handletur.

Imens er det stille før stormen:
    20241030_075332.jpg

Ha en fin onsdag!

Calling, EndreD, funkenstein and 8 others like this.
  6. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,850
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra uvær i nordvest og full innspurt på kontoret. Satser på det roer seg litt når november kommer. Ellers T-15 til tur med Lufthansa og jakt på senator fornyelse hvor turen går til Dublin. Har der fått en liten kjedelig endring fra Lufthansa hvor returflyet fra Dublin er flyttet frem 2 timer slik tiden i Dublin forkortes og tiden i Frankfurt forlenges.

Calling, Wiolenze, Berlioz and 6 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,318
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Oslo!

Gresskar er preppet til i morgen så nå må jeg bare passe på at jeg ikke spiser opp alt snopet i mellomtiden

IMG_1864.jpeg

I kveld blir det konsert på rockefeller, skal høre Trentemøller, må innrømme jeg ikke har dyp kunnskap til artist eller hva som vil bli spilt, men kompisen som drar meg med insisterer på at det et bra, og med noen pils innabords så tipper jeg det blir stas :)

Flymunda, Berlioz, EndreD and 5 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,841
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hjemmekontoret.
    Solen skinner, og jeg har kaffe. :)

Innspilling av innlegg til en konferanse er i gang, nesten. Jeg må bare manne meg opp til å sette i gang, så jeg blir ferdig. :rolleyes:

Ha en fin en!

9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,158
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL.

Takket være treeeeg bagasjehandling, etter ankomst fra ZRH, rakk man ikke bussen, så det ble en kaffe m/kaloribombetilbehør (litt forsinket feiring av kanelbollens dag) mens man venter på neste avgang. Jaja, kalorier som inntas etter slike uforutsette omstendigheter skal vel strengt tatt holdes utenfor regnskapet for Sommerkroppen 2025? Jo, velger å tolke forskriften slik.:cool:

Ha en flott lillelørdag!

Last edited: 30. okt 2024 kl 13:43
    Calling, Wiolenze, Flymunda and 4 others like this.
  10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,881
    Bonuspoeng:
    183
    Blokket midtsete på rad 1 med bolaget.

Klager absolutt ikke over plassen, på kort OSL-CPH reise :p

Liker ikke SAS, men de har rikelig med flights til CPH. Det er ikke til å komme forbi, så da ble det slik denne gangen.

Gratis WiFi er en fin perk for gold/diamond, og noe andte flyselskap burde kopiere. Synd bare at det ikke virket overhodet på denne flyvningen. WiFi var der, men no connection to internet Og klassisk SK-IT "rød-stripe" som sier at ting ikke virker.

Ha en fin dag i luften (eller på bakken), alle!

Screenshot_20241030_132754_Chrome.jpg 20241030_132217.jpg

Del denne siden