Hei! Hvordan får jeg statusmatchet til Gull i CC? Har forstått det slik på forumet at dette lar seg gjøre?
Er det noen grunn til å frykte at det vil bli vanskeligere å matche EBG mot CCG nå som EBD kan gi bort et gullkort?
Klarer ikke å se for meg at det er SÅ mange som statusmatcher av de som pr. nå er EBG ettersom dette ikke er en "uttalt fordel"? Så vil vel ikke tro at det er alt for mange av de som får EBG av EBD som kommer til å gjøre det heller? Med fare for å ta helt feil..
Jeg har lest her inne flere ganger at det bare kan gjøres en gang. Men igjen, det skader vel ikke å prøve på nytt... Ett annet alternativ er vel å kjøpe over 200 (?) aksjer i Rezidor og få CC Gold på den måten.
Oi! Kan man det? Koster jo bare 27,50sek (ish) for en aksje.. hvordan går man da frem for og få seg gullkort? Er jo da bare å kjøpe aksjer, få gullkort, så selge aksjene (med gevinst?)
1. Kjøpe aksjer 2. Ta screendump 3. Sende screendump til Rezidor. 4. Oppnå gullstatus. 5. Selge aksjer. (Du kan strengt tatt gjennomføre pkt 5 umiddelbart etter pkt 2, men det er jo litt utspekulert.) /koffert.
Men du beholder bare gull-kortet i én periode? Og gull-kortet fornyes vel ikke så lenge du har aksjene (eller gjør det det)?
Inneværende periode pluss neste periode. Om du deretter kan fornye ved å fortsatt eie aksjer er jeg usikker på. /koffert.
Er nå den stolte eier av en mikroskopisk promille av Rezidor Hotel Group AB flott med wifi på flyet.. alt man gjør for litt metall altså litt usikker på om den er verd å sitte i over lengre tid.. virket ikke kjempe spennende den aksjen, men det får vi lese oss litt opp på senere
Noen som vet om det "soft landing" her også? At man faller fra Concierge til Gull? Min Concierge status går ut 2/17