Statusmatch Marriott Rewards ?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Anders88, 18. jan 2017.

1. Anders88

Anders88 Medlem

Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    28
    Hei

Noen som vet om det er mulig å få til Statusmatch til Marriott Rewards ? Jeg har fra før Hilton Gold, Club Carlson Gold og Eurobonus Diamant.

2. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ser på Statusmatcher at det er noen som har fått Challenge fra Marriott med Hilton Gold:

Called, Marriott, asked for a match, was told they do not do matches, but offered me a gold challenge. Six stays in three months.

3. John in The Tower

John in The Tower Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan også prøve statusmatch med SPG. Deretter linker du SPG og MR konton. MR blir da automatisk oppgradert til samme status som SPG.

4. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,118
    Bonuspoeng:
    183
    SPG matcher ikke, de gir kun en litt dårlig challenge mulighet. Jeg har akkurat prøvd dette.

5. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har tidligere prøvd dette, men fikk som @Misterix nevner bare en status challenge. For meg passet det dårlig da, men kommer muligens til å prøve meg igjen senere.

6. Snorreth

Snorreth Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Heia,

Kan bekrefte at Marriott ikke gir statusmatch fra andre kjeder enn SPG, som de slår seg sammen med i disse dager. Gjelder muligens Ritz-Carlton og.

Mvh
    Marriott Platinum via statusmatch fra SPG som ble skaffet via statuschallenge.

John in The Tower liker dette

Del denne siden