Du må ta kontakt med det nordiske kontoret til BA, be om en bedriftsavtale og si at du ønsker et gullkort. Det er helt normalt å gi gullkort til viktige bedriftskunder.
Hvis du mener godkjent så maks ei uke. Når det er sagt så fremkommer det ikke av profilen min ennå at jeg har fått sølv. Ttt i flybransjen tydeligvis; venter fortsatt på ebd smartpass bestilt i september/oktober...
Har Nordic Choice Platinum, Hertz President Circle og EBS, noe spennende man kan statusmatche dette med?
Sjekka just, er visst blitt EKsilver nå. Er noen dager siden jeg sjekka sist. Har til 31. jan 2017 med å bli Gold, regner med at det er så lenge jeg beholder silver uten å rekvalifisere.
Matchet CCgold til Hilton gold før jul og trodde egntlig løpet var kjørt, men tok sjansen og sendte request med best western diamond, og jammen meg om ikke det kom svar nå til kvelden at de hadde gitt meg diamond status hip hip
CC oppgradert til Gold. Etter endel att og fram med BA så blei eg ikkje Gold der. Skuffande, men eg skal forsøker igjen neste år.
Skuffende, ja kanskje for oss som så gjerne vil ha.. Men det gjør at jeg faktisk har stor respekt for BAEC, nettopp siden de faktisk premierer de lojale kundene sine, og ikke alt mulig annet
Er ikkje ueinige i det. KAn være grenselaust irriterande å føle på at en må mase seg til alle fordelar. I BA kan ein vite at ein får det ein skal og ikkje så mange kan "snike i køa" foran deg. Det skuffande er bare at eg har bestilt eindel billettar for jobbarrangemang igjennom dei. Og trudde at det sko kunne bikke meg inn. Skal bestille eindel billettar igjen i jan 2017 og reiser sikkert litt meir med dei til då så skal forsøke igjen.
Spurte CC om match fra EBD til CC Concierge. Ble tilbudt Gold. Mener flere her på forumet har fått Concierge? Sendte tilbake HH Diamond og ba om å bli vurdert til concierge. Ikke fått svar ennå.
Jeg kan ikke huske å ha lest om eller hørt om noen som har blitt matchet fra EBD til CC Concierge, men her kan det godt være at jeg tar feil. Mange av oss her inne som har CC Concierge fikk det vel gjennom fjorårets MegaDO.
Stemmer, jeg som mikser. Ser Statusmatcher.com viser HH Diamond til CC Concierge, oppdaterer når jeg får tilbakemelding. Edit: Fikk svar at de kun statusmatchet én gang, har fått ved en tidligere anledning.
Til info, så ser det ut til at Air Berlin matcher medlemmer fra Norge igjen. Vurderer å opprette en konto og matche. Samtidig, så ønsker jeg ikke å brenne av matche mulighetene. Det er vel slik at man får matchet kun 1 gang? Samtidig er det greit å utnytte muligheten mens den er der....arrggh, dilemma
Så det samme, men prøver å avvente.. Håper tilbudet vil gjelde en stund fremover, siden de nettopp har lagt til Norge igjen.. Ellers pleier det jo å være kun en gang ja. Og statusen gjelder vel kun ett år frem tror jeg.. Kan noen som har matchet tidligere komme med info rundt det?
Logget inn på Emirateskontoen min nå og ser jeg har blitt matchet til Silver Skal ha min første flyvning med de en tur til BKK i mars, så får jeg se om de kan fungere som en backup til Thai Air.
Mulig jeg avslører meg som svært uvitende her, men tillater meg likevel å spørre: Noen som kan gi meg en kort innføring i hva statusmatching innebærer? Hvem, hva og hvorfor?