Hos oss kom motsatt idag; begge fikk Freccia Alata Plus-kortet idag, men kun det foreløpige, røde airberlin-kortet.
Da dukket Gullkortet opp i posten akkurat i tide til Oslo - Nurenberg på fredag med AF Takk @chrisbu for tipset om 10 nummer. Det løste registreringen.
Mottok gullkortet fra Alitalia i går, fikk svar på søknad om match i midten av januar. Bare å smøre seg med tålmodighet...
Fikk igjennom matchen med Alitalia i september. Har enda ikke mottatt noe kort. Ikke at det er livsnødvendig å ha pga app, men uansett litt kult med litt ekstra gull i lommeboka. Noen som har noen forslag til hvordan man får bestilt nytt kort?. Finner ingen bestillingsfunskjon for nytt kort på siden, og det er lite fristende å ringe. Håper noen kan trylle fram en mailadresse som kan hjelpe.
Alltid best med kortet hvis folk er vanskelige... Fikk våre kort for lenge siden. Ville ringt det norske nr de har. Blir etterhvert satt over til en engelskspråklig italiener men de 2-3 gangene jeg har ringt har det vært kort ventetid, god engelskkompetanse og rask forståelse samt løsning på henvendelse.
Muttern fikk matchet fra EBG til TK Gull, men kun 3 mnd med mindre hun hadde x (4???) antall flighter med TK innenfor en periode. Jeg fikk derimot 2 år null stress i fjor så har ut juli 2017
Fikk Sixt Platinum i posten igår. Litt usikker på hva jeg matchet fra, men tror det var et tilbud med topbonus gold som gav Sixt Plat via et skjema online.
Forsøkte meg på en andre gangs match til CC, til tross for rykter om at de ikke matched to ganger.. Gikk i dass.. In reviewing your account, we show that you were awarded a status upgrade in 2014. Status match is a one-time courtesy invitation to try our program benefits, after which the member must qualify by staying the minimum number of nights/stays in a calendar year to maintain or reach a certain level.
Hilton kjører en ny runde med statusmatch fram til 30 juni. statusen vil ha gyldighet til til 31 mars 18. https://hhonormystatus.hiltonapps.com/
Vil det være best å bruke CCG eller BWD til å matche denne med? Både CCG og BWD er jo nest høyeste nivå, mens CCG har strengere/vanskeligere krav.
Jeg kommer til å matche CCG selv, av den enkle grunn at det er den statusen jeg innehar. Vil tro den matchen til Hilton gold.