Noen som tidligere har blitt matchet til Hilton Diamond på den forrige kampanjen, og har prøvd på nytt nå? Hadde jo ikke vært feil med ett år ekstra..
he-he, dette tenkte jeg også på, men jeg må si at jeg tviler sterkt på om det går. Men veldig fint om noen prøver og deler resultatet med oss! Edit: Jeg matchet forøvrig fra CC Concierge til HH Diamond under den siste kampanjen. Tipper at CC Gold kan matches til HH Gold.
De etterspurte ikke oversikt over opphold fra meg, kanskje fordi jeg også la ved bilde av SAS American Express Platinum Gold (sladdet # seff)?
Jeg matchet sist gang fra CC Gold til Diamond faktisk og fyrte av en mail nå for å se om jeg kunne få forlenget det til 31.mars 2018
Hei, beklager sent svar. Jeg statusmatchet Alitalia i fjor, og fikk Elite Plus fram til mars 2017. Hadde tur til Mexico uken før påske for ferie (grottedykking) og fløy med Air France og KLM. Kortet lå i bookingen, men systemet gjenkjenner det ikke som et gullkort. På flyplassen (SVG) var de veldig behjelpelige, la på priority-tags, og det gav tilgang til loungen på Sola. I Amsterdam orket jeg ikke å traske til loungen, men på CDG stakk jeg innom AF sin lounge på terminal 2E i 15 min (veldig bra). På returen oppgraderte jeg til biz, og det gav lounge i CUN. Loungen var ikke flyselskapene sine, og du måtte ha platinum for å komme inn uten Biz. Forferdelig sted, og ikke noe poeng i det hele tatt, utover rask internett. Så på en review på TripAdvisor at doen var ødelagt i januar, og det var den fortsatt i slutten av mars... Det var jo streik på CDG, så det ble brukt 1,3 timer på transferdesken for å slippe en natt i Paris, men pga tekniske problem på flyet til CPH fikk vi 30 min i pirloungen på 2F. Den var helt ok, overhodet ikke samme kvalitet som den på 2E. Langt svar på et spørsmål som kunne vært besvart med: "ja".
Koden som @Kjakan postet skal være korrekt Edit: Eneste jeg har brukt kortet til er 15% på mat tilbudet. Man må vise kortet og si ifra om det før man bestiller men generelt skjønner ikke di ansatte noe og tror du har ansatt kort som gjør at du får 20% i stedet for 15%
matchet BW Diamond til HH Diamond under forrige kampanje. Skrev til dem og spurte om det var noen mulighet for at forlenge utløpsdato til 2018 med tanke på den nåværende kampanje. fikk følgende svar: "Thank you for your inquiry regarding HHonor My Status tier expiration. We appreciate you taking the time to contact us. Please allow your HHonors account tier status extension to be updated to the HHonors account" så ser mistenkelig mye ut som om det lykkes
Hadde du opphold på Hilton det siste året. Jeg har ingen opphold der, vil det da være umulig med match?
Hei, Jeg fikk nettopp statusmatch på EBG til Best Western Diamond. Noen som vet hvor lenge statusen varer? og vil den automatisk gå ned til gull om jeg ikke klarer å opprettholde status?