Haha fantastisk. BW Diamond er verdiløst, HH Diamond er vel ikke helt det.. Synd HH ikke har softlanding..
er det noen som har statusmatch på Scandic Top Floor? begynner å bli lei av å bo på de samme hotellene
Eg prøvde meg rundt nyttår, og fekk til svar at Scandic ikkje driv med statusmatch, men eg fekk link til eit tilbud der alle kan få 2nd floor: https://www.scandichotels.no/memberpromo2 Scandic nektar å gje tellande netter (mot status) om ein ber om EB-poeng, så det er vanskelig å rykke opp i Scandic Friends-etasjane...
Sendte mail til Hilton for halvannen uke siden, og har ikke hørt et pip. Merkelig at noen fikk svar etter få dager. Fikk dere en mail med saksnummer?
Jeg fikk bare gull hos Best Western da de ikke matchet airlines og derfor bare matchet mitt Choice Gullkort.. Emirates tilbød med Silver mot EBG mot at jeg hadde en billett hos de. Men jeg har allerede Silver der matchet som er gyldig ut Juni i år så det orker jeg ikke styre med! Hva kan jeg matche Gull hos Best Western med?
Her er svaret jeg fikk : " Dear LN-FHU, Thank you for your recent inquiry to have your elite status match renewed for another year. A status match is a one-time courtesy invitation to allow new members to experience our program benefits and engage with our hotels. Out of respect for our other Club Carlson elite members who have earned their status, we limit this to a one-time invitation only. We hope you will continue to stay at our hotels in the future and earn Points through the Club Carlson rewards program to experience its great benefits. We value your business! " Utfra hva jeg kan lese her , så mener de tydeligvis at jeg har matchet tidligere..... Har gitt beskjed at jeg aldri har matchet hos dem før...får se om jeg får svar....