Lurer på om de har skrudd den av nå - jeg får det samme som deg :/ Edit: Men https://hiltonhhonors.hiltonapps.com/ virker... "Hilton is currently experiencing issues with its status match website, which redirects to the homepage for the time being. However, status matches are still available."
Arbeidsgiver har vært i det kjipe hjørnet og bestilt reise utenfor *A... Derfor litt desperat på å få status / midlertidig status som kan brukes neste mnd. Reiser m skyteam. Noen som vet om det vil funke å 90 dagers challenge av delta, for å så bruke fordelene med andre selskaper innenfor skyteam, uten å fly delta i den perioden?
Da kom man til BW Diamond..... Problemet er at jeg ikke har et eneste opphold på et BW-hotell... Kan man allikevel forsøke å matche til HH Diamond tror dere...?
Lykke til med å finne en Alata Plus som klarer å finne ut av hvordan man skal kunne gi bort et Alata-kort, eller for den saks skyld finne igjen eksisterende bookinger på Alitalias tvers gjennom elendige nettsider.
Er navnet mitt på en "no-match" liste tro? Har sendt forespørsel om matching fra BW Diamond til HH Diamond tre ganger på en mnd...får ikke noe respons! Hører ikke en lyd.
Join the club. Jeg har allerede Gull, men lurer på om de ignorerer oss som har en del historikk? Er jo enklere å matche de som ikke bor der så ofte, og dermed satse på at de legger igjen noen kroner. For de som har 10-30 ulike overnattinger i året uansett, så er det muligens dårlig business å matche.