Gjorde det samme, og knapt ett år var jeg degradert igjen! selv med EBG medlemskap. Bedre med Nordic Choise gold der Hertz president circle matcher. I tillegg er jeg gold medlem hos Nordic Choise club frem til 2018.
Si at man flyr BA, ønsker å kreditere flighten til BA, men har status hos Air Berlin; vil man da fortsatt kunne nyte godene ved status? Eller må man faktisk kreditere til Air Berlin, slik at statuskontoen er knyttet opp til flighten?
Best Western matcher vel sikkert mot CCG om det er ønskelig. Ellers kommer jeg ikke på noen i farten som har statusmatch kampanjer akkurat nå. Men sjekk ut http://www.statusmatcher.com/ for flere muligheter.
Thon Hotels Discovery matchar CCG til Platinum, dersom du kan vise til ei framtidig booking med Thon.
I teorien skal det gå, men praksis fra ulike forumposter viser at det er vanskelig siden det blir mye klabb og babb for både check-in og lounge. Et tips er at hvis du kan overleve uten fast-track, burde loungetilgang gå bra. Fast-track er vel ofte knyttet direkte til at billetten viser gullkortstatus, mens loungetilgang kan handles manuelt ved å skrive opp kortnummeret til f.eks Air Berlin, som blir fakturert lounge-besøket.
Heisann! Ny her, og akkurat fått EBG. Gode tips til hva som er verdt og mulig å matche med det? Tenker i hovedsak opp mot hoteller, leiebil osv.
Bruk noen kveldstimer til og pløye gjennom tips som er lagt ut her. Veldig mye bra!. Har fått meg guld/diamant kort på flere hotellkjeder , samt Hertz gold plus president circle via tips her på insideflyer.
Da er jeg CC Gold, takk for gode tips alle sammen Da er det vel bare å finne andre nyttige og unyttige lojalitetsprogram jeg kan matche mot EB eller CC...
Tidligere virker det som de matchet, men i denne tråden har det vel blitt skrevet at det ikke er så mye å hente hvis du er langt ute i perioden din. Skader dog ikke å prøve.
Prøv denne? https://www.nordicchoicehotels.com/nordic-choice-club/offers-from-our-partners/hertz/ Edit: Hm, nei, det var kanskje ikkje den linken du spurte om?
Mange spennende matchmuligheter på hotell og leiebiler for EB-status for tiden. Holder på med følgende rekke nå: Eurobonus Diamond (kunne vel like gjerne vært gull) -> Club Carlson Gold -> Nordic Choice Gold -> Hertz Platinum -> Sixt Platinum. Sixt har jeg enda ikke fått matchet, men regner med den går i orden snart