Sixt er bankers. Den får du forresten beholde så lenge du har BW Diamond (som du kan matche mot hva som helst gjentatte ganger). Thon har jeg ikke forsøkt meg på, men jeg hører at det er enkelt fra nesten hvilket som helst annet program av godt renomme. Når du får EBG kan du sjekke statusmatcher.com for muligheter fremover (det gjelder forøvrig det meste). Flyselskaper er de desidert vanskeligste å matche mot, men noen av dem gir såkalte "challenges" (dvs. primært de amerikanske, men det brer om seg). Turkish f. eks. matcher stort sett konstant, men de er litt byråkratiske.
Som sagt, det gjelder å følge med (og husk, "the devil is in the details", aka T&C) ...
Edit: Glemte National Car Rental. De matcher mot AVIS og Hertz (opptil flere ganger), og er etter min mening den beste og mest fleksible leiebilaktøren. Jeg har utelukkende positive erfaringer med dem.
Ekstratips: Et par ganger har jeg blitt "overmatchet", dvs. at jeg har sendt inn match basert på status i flere selskaper, slik at jeg tydeligvis har blitt vel ansett som "VIP" og fått et nivå høyere enn jeg ellers ville fått. Dette understreker at det noen ganger kan være fordelaktig å ha status mer enn et sted når man skal matche (jfr. "match alt alltid").
Snacky
Vis alt...