Du kan jo ta status challange på kone 2,3 og 4 også. Også bare spørre om å få slå sammen kontoen til kone 1. Som mileagerune sier ovenfor.
Ikke så dum den der nei. Vi skal ha 6 netter på et hilton-hotell i februar og frokost koster $19/hode/dag. Er jo en nobrainer hvis man får gratis frokost. Hadde det bare vært litt mer hilton-hotell vi kunne bo på.. eller så måtte vi vel ha booket de 6 nettene som individuelle bookinger for å klare å beholde gull/diamant :-D
Det holder ikke å booke 6 enkeltnetter på samme hotell. Det blir regnet som 1 opphold. I såfall må du finne to hotell innen samme kjede som ligger praktisk nærme hverandre og flytte hver dag.
Kan bekrefte at dette virker: https://www.ebay.com/itm/Hilton-Dia...613491&hash=item41d228754a:g:aboAAOSwK6NbfCem Har diamont status i 3 mnd no, og har nett blitt oppgradert på Hilton Adelaide frå eit dobbeltrom til eit familierom, og gratis frukost og lounge til alle... Og til 970 kr natta. Har også booka to netter i AMS, så dette dekker seg sjølv fyrste kvelden med loungetilgang. Skal vurdere om me skal gå for challengen, berre eg hadde vist dette når eg booka ein MR til LHR, kunne vorte verdifult..
Kopierte berre inn ein gammal link serru. https://www.ebay.com/itm/282698741066 To arbeidsdager, også fungerte det fint. Må ha ein konto som aldri har vorte oppgradert før!
Nei. Då ser dei nok berre rart på deg... Men med HH bestillinger, så ligg prisen litt under Expedia og med gratis frukost/oppgraderinger etc, så er det verd tapte Trumf, om du ikkje verdsett desse veldig høgt. Min verdi er 1/15 kr pr EB-poeng
Ser Finnair tilbyr status match mot Eurobonus om noen skulle være interessert https://www.finnair.com/se/se/finnair-plus-tier-challenge
Nei. Du kan ta challenge og bli Hilton Diamondi 3 mnd. Med Hamton er vel fordelen i praksis en gratis flaske vann...
Loyaltylobby har hatt et blogginnlegg der de forteller at Hilton gir instant silver status til innehavere av AMEX Platinum kort. Du finner Loyaltylobbys bloggpost om promoen HER. Når du går inn på den står alt på kinesisk, så bruk av Google translate kan anbefales.
Dette gjelder Amex platinum, altså ikke SAS brandet kort. Så de aller fleste av oss er utelukket siden de kortene ikke er tilgjengelige i Norge
Står i blogginnlegget at det ikke er noen verifisering av AMEX. Jeg ville selvsagt aldri oppfordre noen til å bryte T&C, men om noen likevel tester dette ville det være interessant å høre om utfallet
Halla folkens. Gold hos NCC, hva kan det matches til? Ser ut til, etter å ha lest en del av tråden, at EBG/D kan brukes til å matche både div fly og hotell. Kan NCCG brukes til noe nyttig? mvh
Thon har iallfall matchet tidligere. Fikk Black basert på NCC Platinum, så NCC Gull burde gi Platinum. Alternativt kan man få GHA Platinum via Business Traveller.
Ikke noe statusmatch. Men det kan være greit å vite at Premium flyingbluekredittkortet fra ressursbank gir Presidents Circle hos Hertz. Og derfra er det mulig å statusmatche videre til ønsket bilfirma osv osv.....