"Status match for the airBaltic Club VIP card is available for Finnair Plus (Gold, Platinum and Platinum Lumo), SAS EuroBonus (Gold, Diamond) and Lufthansa Miles&More (Senator, Hon Circle member) status owners." Er jo litt kjipt at Pandion ikke får match da.
Jeg vil si nei. Det kan hende at du trenger det på et senere tidspunkt, og "status-match" er ofte en once-in-a-liftetime ting. Edit: Jepp, sakset fra airBaltic sine vilkår: Status match is limited to once-per-lifetime per account.
Nei, eg har ikkje bruk for det no. Som @haakonks sa, så kan det vere greitt å ha mulighet å matche seinare ein gong. Dessutan har eg ikkje ledige glidelåsar på jakka mi.
Mener å ha lest at man kan få status hos Hertz via Flying blue premium kredittkort. Men jeg klarer ikke å finne noe på dette når jeg søker... noen som husker/har matchet?
Til presidents club? Kan du legge ut skjermbilde her eller sende på PM. Ser jeg tydeligvis har slettet mailen.
Hvilken type dokumentasjon sendte du inn? Tilstrekkelig med bilde av gullkortet eller trenger man noe mer? Flyr Delta i slutten av desember og det kunne være greit med status da.
Ser ikke helt umulig ut. Og om du ikke får matchet så skal det i alle fall være muligheter for en "challenge" som HH Diamond. http://www.statusmatcher.com/company/marriott-hotels-and-resorts