Stjålne poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MrPutter, 19. okt 2017.

  1. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Godtfolk!

    Reiste med TG i juli i C, men har enda ikke fått poengene kreditert for det ene strekket.

    Dette svaret var det jeg fikk etter å ha klaget via loyality mailen til Sas DK:

    We regret that we are unable to retroactively register points for our partner flight number/s.
    Our partner has confirmed that TG 208 bonuspoints is credited to another airline's frequent flyer program.


    Har noen opplevd dette før?

    Har anket dette til retroavd i Stockholm med bilde av BP med EBnr trykket på så dem bør vel slite litt for å komme unna denne?

    MrP
    - Nyfrelst bonusjeger
     
    Shyneno liker dette
  2. Flyskrekk

    Flyskrekk Er for lengst kurert

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    201
    Bonuspoeng:
    43
    Tror nok ikke du har noen sak mot SAS. I dette tilfellet kan det fort være at du må kjøre et løp mot TG for å få løst saken. Det er de som evt. betaler for poengene - og uten en innbetaling fra dem vil neppe SAS bare kreditere poeng uten videre.

    Uansett; lykke til og velkommen!
     
    MrPutter liker dette
  3. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Takker. :)

    Skal selvsagt rette skytsen mot den som definitivt er synderen her. Men jeg synes dette virker veldig rart så jeg håper på litt drahjelp fra SAS. Får vente og se hva HQ svarer....

    MrP
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kan det være tilfelle at et annet FF-program lå inne for opptjeneing og EB for status..( lounge etc...) Det skal såvidt jeg vet være mulig....
     
  5. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Opplevde dette tilbake i 2012. Ba da EuroBonus om å fremskaffe dokumentasjon på hvor mine poeng - i følge partneren - hadde tatt veien, fordi mine dokumenter (e-ticket, boarding pass ) viste alle at EB-nummeret lå inne.

    Fikk etter hvert poengene jeg hadde krav på.

    Moral: Ta vare på boardingpass inntil poeng er korrekt kreditert.
     
    Guden, Fredrik81 and Petter B-C like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Ett veldig godt poeng. Og også årsaken til at jeg nesten alltid printer BP, f.eks. i automat på flyplassen, også innenlands.
     
    MadsVaHa liker dette
  7. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Poengene er endelig kreditert. Må vel si at jeg ikke er så veldig imponert over Thai Airways på grunn av slikt tull og når man i tillegg har store vansker med å få oppgradert billetten der-i-gården så vurderer jeg annen transportør på min neste tur til asia.

    Som @Travellingalf så korrekt skriver så er jeg veldig glad for å ha tatt bare på BP og kan vel egentlig ikke få sagt hvor viktig dette er....

    Happy Black Friday....

    -= Mr Putter =-
     

Del denne siden