Hei, Hvorfor koster det 699kr en vei SVG-CPH, mens BGO-CPH koster 299kr med SK ungdom?? Samme gjelder returen.. Hvorfor er det slik?
Jeg skjønner frustrasjonen. Du er antagelig ute etter dyrest mulig billett for å rekvalifisere til EBP? Da ville jeg nok foreslått noe annet enn V-klasse og ungdomsbilletter. Prøv f.eks SAS Plus Full Flex.
Herregud, hvem bryr seg om h*n er Pandion eller Silver... Dette er et hyggelig sted hvor vi klager over selskaper, ikke enkeltpersoner. Jeg skriver ofte på forumet at jeg klistrer sølvkortet i pannen, egentlig har jeg gullkort...
Tror selv ikke ekte EBP'er er såpass tette i pappen.. PLUS Fullflex er jo galskap?!? Hvorfor i alle dager booke noe annet enn vanlig Plus?
Du har helt rett: Normalt starter man måneden/kvartalet/året med å booke alle billetter så billig det er mulig, så langt som mulig inn i fremtiden, gjerne på kampanje, for så å "kaste" de man ikke bruker. Jeg booker kun et fåtall i full flex, og da kun hvis reiselogistikken rakner eller jeg har planlagt ekstremt dårlig...I de aller fleste tilfellene funker "bruk og kast" best, da det ofte finnes billigbilletter tilgjengelig. MÅ jeg ha flex, er det billigste flex som gjelder!
Norwegian ligger på 199,- på ruten - og øker til 2 daglige rundturer fra september elns. SAS vil vel inn i krigen. Bra for oss forbrukere