Strååålende fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Origo, 26. juni 2015.

  1. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor reise?
    Ha en strååååålende fredag og en riktig fin helg!
    upload_2015-6-26_7-16-26.png
     
    Fnate and Misterix like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag kan hilses fra Sola. Dersom en utelater temperaturen, er været aldeles strålende. Noen heller travle uker er omme og jeg er faktisk ganske glad for at det nå er helg, men noen timer gjenstår jo fortsatt. Det er fortsatt noen uker igjen til ferie men det nærmer seg da ;)
    Ha en glitrende fin helg du også :)
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra solstrålende Bergen. Først jobb før havet kaller.
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra langt nord! Lovnader om at en regnfri helg gjør dagen strålende. Samboerfrøkna skal på dugnad/vinkveld hos kusina, så det blir vel ut på besøk for min del og eller kanskje man bare ska nyte at man for en gangs skyld har full kontroll over tv'n.
     
    tommy777 and watchaddicted like this.
  5. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra bassengkanten på IC i Singapore, kom fram i går ettermiddag etter en fin tur i LH F
    Onsdagen som vi skulle nyte 6 timer i LH F kantina ble en stor nedtur pga. Kansellering og i tillegg forsinkelse
    Endte med 0 minutter i loungen men vi rakk heldigvis flyet, stilte i gaten 7 min før boarding
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    :eek:o_O:(
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Inte mycket som står på agendan idag och det är en underbar känsla. Ha en knall dag!
     
    Fnate liker dette
  8. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen, har sovet 3,5 timer zzzzz

    Sitter og venter på helikopter inn fra et nesten blikkstilt hav :cool:
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra det Sørlandske!

    Her skinner solen, men ikke noen ferietemperaturer akkurat. Hektisk uke med 8 SAS flighter og noen korte netters søvn. Ser frem til å hente meg inn litt i ettermiddag og i morgen.
    En liten båttur kanskje? Får se an været. Man vet jo aldri med meteorolygene nå om dagen.

    Men nå: Lunsj. Og siden det er fredag får vi vaffel også. Juhuuu!

    Uff da. Halve moroa borte da jo. Du skulle forlangt ombooking til morgendagens fly og forlangt å overnatte i loungen som kompensasjon...... :)

    God helg ønskes dere alle!
     
    Fnate liker dette
  10. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra SAS Café Lounge på Værnes hvor jeg tar en bolle før jeg rakler i vei retning Stavanger og deretter Houston :)

    På boardingpasset jeg fikk fra sas.no står det forøvrig EBD, men på det som automaten spytta ut står det EBG SK*G
     
    Fnate liker dette
  11. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra Bodø! Må slå ihjel noen timer her før det blir propellfly videre sørover til Bergen. Dårlig med lounges på BOO, men en grei kafeteria og gratis trådløst nett funker det også:)
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Her har man booket tre leiebiler for august, så får man vel ta seg ut noen til etterhvert....:) Regnet meg til over 10 poeng pr. krone ref.posten der de får 1000+500+4000 poeng( pluss poeng for SAS MC ). Skal være en grei deal det....
    Ha en strålende dag ;) ;)
     
  13. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Fordi man kan bli sprø av å være for lenge hjemme, uansett hvor bra man har det på terrassen ;)

    God helg, jeg nyter en litt kjølig sommerhelg i Ås, før turen går til Tokyo til uka. Har til min store forskrekkelse oppdaget at jeansene må skiftes ut med mørk dress, om det skal være noe poeng å snakke med japanere. Tror jeg har en, innerst i skapet, får børste av den.
     
    bern747 liker dette
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jeje .. allerede 39 grader ute og det stopper ikke ennå .. Godt airconvirker .. :)

    Snart helg. Guttungen forlangte å se Ted 2 i kveld, Ingenting som en teddybjørn som griseprater ...
     
    Fnate liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du snakker... Her drikker de bare. Lite griseprat.

    God kveld fra Lillestrøm. Har omsider fått pakket til morgendagens tur til Houston via Stavanger (så klart).

    Det endte nesten med skandale. Jeg passer jo en elg og en elefant for moderen. Og så skal jeg ha med både NAS, Macbook, iPad, Galaxy Pro, iPhone, S6, router og en mengde kabler... pluss så klart en uke med skift, støtdemping og, ja... "gutta".

    SAS er så irriterende strenge på håndbagasje at det var så vidt elgen kunne bli med. Jeg måtte til slutt hive ut masse klessift og sko. Fyren kunne jo ikke bli sittende hjemme og sture. Han har gleda seg en måned. Minst. Fnat Seasons og greier.

    [​IMG]

    Du snakker om å reise på økonomiklasse.

    Ha en fin dag
     
    Kjakan, Brunello, Cecilie and 3 others like this.
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Glem ikke mansjettknappene! ;)

    Sitter nå på terrassen med en meget velfortjent (?) pils og nyter det som faktisk er en fin fredagskveld i sola. Og enda bedre skal det vist bli resten av helga! Ingen store planer i kveld annet enn det jeg allerede gjør, men i morra blir det prøvesmaking av de siste rundene med egetprodusert brygg sammen med noen gode kamerater slik at vi er sikre på at vi kan sende det til Lofoten og bryllup neste helg.

    Ha en fin fredag kveld folkens!
     
    tommy777 and Brunello like this.
  17. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i sofaen og venter på sommeren i Trøndelag....Den kommer visstnok i morgen, og varer helt til søndag ;-) To dager i vente med fjellstøvler, sekk og matpakke!!!
     
    kiev liker dette
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Tenk deg to hele dager med sol :) lenge leve sommeren i Trøndelag
     
    kiev liker dette
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter i sofaen etter en lang dag i Helsinki. Flott tur hjemi 3C med hele raden alene og bare seks pax på de fem radene i Plus. Har også klart å gjennomføre et styremøte på video i kveld og hengt opp fire vask som kona hadde klart å vaske mens jeg var borte. Nå blir det snart natta og så får vi bruke helgen til å pakke før turen går til Gøteborg mandag morgen. Partille Cup må vite... Ha en fantastisk natt!
     
    Larata and Travellingalf like this.
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Sactown. Her toppet det ut på 43 varmegrader i dag noe som er i meste laget for en nordlending. Noen plask i poolen til svigers gjorde godt.

    Helgen her, lake Tahoe søndag

    Goooood helg
     

Del denne siden