Strålende tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 10. mai 2016.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende tirsdag fra Stavanger. Her nytes en kopp kaffe i solveggen på terrassen i behagelige +14*C. Været må nytes, for en kan jo risikere at det er dette som er årets sommer ;) Om litt går turen til Sola for knoting med tastatur. I morgen derimot, reises det tilbake til Lillestrøm for å varme opp kontorstolen der.
    Ha en strålende tirsdag :)
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim -for tiden grå og våt.
    Bra omstilling etter gårdagens sommervær -håper det ikke blir så lenge til retur av finvær. MC trygt parkert på jobb,regnbuksa er funnet fram i anledning dagen.
    Idag skal jeg jobbe med å få ltt lengre ferie,trenger bare å overtale en kollega til å gjøre "my dirtywork" i noen dager :D:D

    Ha en trivelig tirsdag :):):)
     
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gate A14 på Oslo Lufthavn. Her skinner solen fra klar himmel :)
    Her er Dag Viking straks klar for å fly meg til Værnes og en dag med møter i Trondheim. Ut i fra det jeg leser ovenfor er det bra jeg har en paraply i sekken.
    Ha en flott dag uansett om solen skinner eller ikke :)
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Hangzhou!
    Her er det 20 grader og regn, men meldt bedre mot ettermiddagen og 26 grader og sol i morgen. 31 grader på torsdag kan eg igrunnen stå over, men er ikke så mye jeg kan gjøre med været akkurat... :)

    Morgenen ble brukt til å bestille en bunke med flybilletter til bl.a. Warsawa, London og Oslo. Har akkurat sett at Aschehoug sin hagefest, i år som i fjor, finner sted dagen før jeg skal holde foredrag i Bergen... grrrr...

    Resten av dagen skal man jobbe litt + lage middag og ha middagsbesøk av tigermor, som for anledningen er på besøk.

    Ha en fin-fin dag!

    Xxx.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Her skinner solen og det var 18,5 grader kl 0820 i dag. Supert. Synd det skal bli litt kjøligere de neste dagene, og 17. mai skal det ned i bare 12-13 grader. I det minste tar det litt lengre tid før utepilsen blir lunken.....

    Hadde de gamle på middag i går på medbragte tyske asparges. Det ble både hjemmelaget aspargessuppe og asparges med skinke og hollandaise. Great success....

    I dag blir det nok litt enklere. Junior skal på trening og deretter er det styremøte, så da er nok den kvelden også gått.

    Ha en feiende flott tirsdag der ute!
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo!
    Morgenen har blitt tilbrakt på Ullevål Sykehus, nærmere bestemt Blodbanken der jeg har gitt en halvliter mot en Mummi-kopp i betaling. Greit å kunne gi litt av seg selv en gang i blant!
    Ellers blir dagen som en vanlig kontordag, men jeg lurer på hvordan kroppen blir utover dagen når fire timers dugnad med raking, klipping og feiing spiller inn på den late kontorkroppen. Time will show! Håper også å dra litt tidligere enn vanlig for å nyte sommeren. Er som @ruby1968l sier at det kan fort være den sommeren vi får i år. Da kan jeg i alle fall konstatere at det blir lite bading i år, for å si det sånn!
    Ha uansett en fin en hvor enn du er.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Du tok ikke sædbanken i samme slengen? Eller var det ikke nok blod igjen i deg til det etterpå? :oops::eek::D:p:)
     
    Wiolenze liker dette
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Barking!

    Etter fleire dagar med strålande vêr høljar det no ned. Eg har heldigvis vore nok i London til at eg pakka med meg ei regnjakke. Regn gjev uansett motivasjon til å sitje inne på hotellet og leggje ned litt ekstra arbeidsinnsats no på formiddagen.
    Dagen idag vert historisk då den siste kampen nokon sinne skal spelast på Boleyn Ground. Etter sesongen vert stadion reven og gjort om leiligheiter medan West Ham flyttar til Olympiastadion. Det blir nok ein emosjonell dag idag, håpar spelarane har kome over bakrusen frå Swansea-tapet i helga og er klare til å gje Manchester United kamp!

    Ha ein strålande dag, forhåpentlegvis med tre poeng til West Ham!
     
    Trillekoff and Wiolenze like this.
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Ombord DY på vei til Budapest, resten av uka der og ser allerede fram til hjemturen på fredag
     
  10. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag, hva står på tapeten i dag? Jo, 3 t/r Stavanger-Bergen! :)

    Det er planen idag det! Og kansje noen små lurifaks triks! :)
     
    Travellingalf liker dette
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra NSB på vei mot Oslo S!

    Kommer fra Cuba ett hjul fattigere på kofferten og til en leilighet ribbet for mat, så turen går innom kontoret for lunsj og noen timer med taksameteret på. Satser på å ha akkurat nok overskudd til å få sjekket ut kofferten på en Morris rett rundt hjørnet også før virkeligheten slår inn.
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mange er du oppe i da?
     
  13. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Begynte i går, er oppe i 14 nå.
     
    Ruby, Stuttfeiten and RoadKing like this.
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Værnes.
    Hvis noen skal innom her med det første og tenker å få seg litt mat kan matpakke være tingen. Her er alle serveringssteder i streik bortsett fra kiosken, så sjokolade og pølse er tilgjengelig, men ellers lite spiselig...
    Etter en dag med møter i Trondheim venter Sk349 tilbake til Oslo :)
     
  16. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Yeah.. Der lå Amex Platinium-kortet (SAS) i postkassa når jeg kom hjem og det er også innviet på nærmeste kiwi! Nå skal poengfangsten stige til nye høyder! :D

    Ha en strålende og varm kveld (i hvert fall om du er i Oslo)! ;)
     
    torvalde, Travellingalf and FastLane like this.
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag aften fra Sunnmøre.

    Vi hadde sommeren på besøk i går og det var vel det siste vi så av den. Nå skal det bare blir kaldere og kaldere fremover så det malingspannet jeg kjøpte i går kan nok like godt bli stående i kjelleren til neste "sommer".
    Men dagen i dag har blitt brukt fornuftig likevel og nå står 50 liter Pale Ale og 50 liter Kölsch og gjærer på ett rom i etasjen over meg (kan faktisk høre at de plopper her jeg sitter i sofaen og nyter tidligere produksjon). Styremøte i velforeningen har jeg også rukket å delta på, før jeg nå akkurat har fått sjekket inn på torsdagens flyvninger til Oslo og videre til Zürich. Skal bli moro å besøke hangaren der nede!
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden