Stille og fredelig .. 2 mus har gått i fellen og får ikke feire jul igjen .. 6 på to dager er ny rekord Nettopp overflydd av OY-KBD A340 på siste reis for SAS ... skal den hugges? Snart jul T-31 til lutefisk
God morgen fra Viken. 15 pluss idag, vinterdekkene liker ikke sånt, men vi liker sånt. Halloween gikk forbausende stille for seg. Covid 19 preg her også. Går mot mørkere tider... T-18 Ser meget frem til sommer`n 2021, på tide å spole forbi 2020, selv med vaksine, er mange vaksiner allerede på forhånd reservert av noen stormakter. Håp for våren 2021. Ha en fin uke.
Hilser fra en lettere forblåst hovedstad! Ok, 10m/s imponerer nok ingen, men det er i alle fall bevegelse i tretoppene, så her bør det komme et par krisereportasjer på nyhetene utover dagen… Grått og litt vått er det også, så hjemmekontor er helt ok i dag. Kaffen er både god og lett tilgjengelig, og lunch er kun noen timer unna. Og breaking news: Det går mot helg!
Mandag på kontoret. Travel dag med kurs og møter, men det gjør jo også at dagen går fortere. Ingen mus i fella i dag, men Excel-arket sier at vi nærmer oss 70 siden misejakta startet 11/9. Kanskje de resterende har flyttet over fjellet til Eddie? Nyt en ny uke med nye(?) muligheter.
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Her må eg sitje i dag, og moglegens nokre dagar framover medan eg ventar på at @drsyk skal analysere ferdig covid-testen min. Vi får håpe den syner seg å vere negativ. Ny månad og nye skuffelsar. For fyrste gong på lenge har eg ikkje dumpa under 200k poeng ved eit månadsskifte. Det var godt. Her har det og vore god musefangst i år. I går tok eg ei under vasken. Eg trur fella må vere begynt å bli dårlig, for den levde i godt over ein time etterpå. Ho måtte opp i ei eske og hivast ut. Stilt vart det i alle fall, men det hadde nok vore betre for alle partar med ein momental død. Snart helg.
God morgen fra Trondheim! Få møter i dag, så jeg får jobbet... og tittet innom her selvfølgelig. Lite reiserelatert å melde, annet enn at jeg kommer til å sende en e-post til SAS med spørsmål om de kan være så greie å gi tilbake pengene de skylder med. Har ventet lenge nok nå. Ha en flott dag!
Kjære herr @Sunnfjordingen Brevduen er forberedt på covid 19 fri ferdsel, mot deres bosted adresse, prøvesvaret er forsegle med hans kongelig majestetiske segl. Prøvesvaret er taushetsbelagt og unntatt offentlighetens viten. Vil råde dem til vedvarende karantene inntil brevduen er på sin plass, vennligst se etter denne duen da den er, hvit med rødt kors, blålys under vingene og et på hode. Det ønskes dem god bedring. Mvh @drsyk
God morgen fra Romsdalen Ny uke, nye muligheter for kaffe på hjemmekontoret. Været glimter til med tosifret plussgrader og sol, så nå er det lite som minner om at det snart skal være vinter. Ellers ble helgen brukt til forberedelser på tidligere nevnte vinter. Hagemøbler og trampoline stuet vekk, trær og busker bundet sammen. På reisefronten er det som vanlig lite, og dessuten reiseforbud frem til ny arving dukker opp. Ha en flott ny uke
Morn fra hjemmekontoret. Planen om en løpetur i morges slo jeg fra meg i det jeg kjek ut vinduet, så blir mye stillesitting i dag. Forsøkte i helgen å vise @drsyk at en har bedre beinplass på midtsetet bakerst i WF sin dash 8-100 og 200 enn i TG F, men doktoren var ikke helt overbevist. Ha det kjekt
@drsyk var overbevist, men mangel på Kaviar og DP, ga en solklar 1-0 seier til TG F Kun beinplass 1-1
Det var i opptening siste 12 månader. Godt å ligge over for å kunne rekvalifisere for Fly Premium. Beholdninga av poeng har nettopp runda 40 000 etter at eg tinga neste års sommarferie i september. Det går litt i surr når dagens fyrste IF-post vert skriven før dagens fyrste kaffikopp er oppdrukken. Mange takk! Helsenorge.no blir for kjedelig.
Merker selv at jeg evner å provosere overraskende mange hvis jeg klasker ned noen setninger på IF før dagens første kaffikopp e inntatt. Bør egentlig være et kontrollspørsmål før en logger inn på IF... "Har du drukket din dose kaffi i dag?"
Gjelder det te også? Kan vel også føye på: finnes det noe fly relatert å bidra med?Stikkord: som vaksine, Covid 19, bør vel kvalifisere og selvfølgelig mimring om gamle minner...
God formiddag fra Den Arktiske Hovedstaten Her er det opphold og noen varmegrader så snøen som kom forrige uke ser nå ut til å forsvinne. denne uka her skal jeg og noen kamerater følge med på presidentvalget i USA fra og med imorgen kveld, så det kan jo bli spennende. På reisefronten er det kun et lite jobboppdrag til Harstad som skal gjennomføres til Torsdag. ellers en rolig uke. Så ha en flott mandag alle sammen
Vårstemning på temperatursiden i Oslo i dag. Men trærne slippet løv i stedet for å skyte knopper som de burde Dekkskifte på på 40 års krise innkjøpet er foreløpig satt på vent til temperatur og årstid igjen blir enige om å avstemmes.
I morgen er det 3 år siden jeg satt 4 og en halv time på et easyjet-fly fra PFO til LGW, så for å få opp kriblingen i magen tenkte jeg å dele noen bilder fra den turen i morgen
Der ble backup-tur nr. 4 offisielt kansellert av SAS gitt. Har bare ikke giddet å avbestille selv, men det skulle jeg tydeligvis ha gjort for poengene har jeg ikke fått. Det blir vel det nye, å holde tilbake poeng i tillegg til penger Ja, ja vi prøver igjen i april... hvis europeere noensinne blir velkomne i andre verdensdeler igjen.