Så... Stuttfeiten har landa i kongens by, sjekka inn i SAS-kantina, søla vin på bordet og ete middag. Det var visst ingen grunn til å bli nervøs for laksemangel. Sper på med småkager og potetgull til dessert. Masse svenskar her i kveld. Og det høyrest ut som om dei fleste er frå Skåne. Er ikkje taxituren frå fristaden til Malmö omtrent like lang som til CPH? MR på gang? Kva er regelen for buffet, skal ein gå med eller mot sola? Eg har alltid gått med sola, men her er mange som ikkje blir enige. Alle møtest ved laksefatet, og eg har overhøyrt eit par beskuldningar. Håpar det ikkje blir nevekamp. I alle fall ikkje før i morgon når eg forhåpentlegvis har med paraply heim. Vurderar om eg skal gå tidleg mot gate og kjøpe med litt festrøyk. Merkelig kor sterk lysta blir når promillen kjem over 0.
Buss! Men erfaring er at kollektivtransport gir gode muligheter for mennesketitting. Så kan man sitte der og glane mens man finner på historiene til folk i hodet. Ganske så OK
Enig med Anders, Buss og U-Bahn er den mest spennende løsningen. (Never know what can happen in Berlin...)
Og eg trudde eg skulle rekke å lese gjennom nye innlegg på forumet. Den gang ei Så nærmar det seg boarding, og eg må sei farvel til alle frå Skåne. Får sikkert ikkje meir laks før i morgon ettermiddag heller. Håpar Berlin blir ein opptur, er litt trist no
Vart akkurat for sein til pri-boarding. Måtte gå ombord i lag med riffraffet. Men det gikk egentleg over all forventning, sjølv var eg ein av stakarane før. 12A, A320b, sit godt. Berlin here we come!
Bare hyggelig Nyt turen videre til Berlin. Jeg er enig i at buss og Ubahn er det rette valget, ser mer der enn i en Uber-bil!
Eg er redd for at dette endar som ei temmelig tragisk historie. Ikkje fekk eg tak i paraply i går, og no seier dei at det er fortsatt eit par dagar til julemarknadane opnar i lag med glüwein-kranane. Vart småskeptisk alt ved ankomst. Ei heil råd med trapper parkert like ved sidan av flyet... Yes, bussgate. Airberlin hadde tatt alt av bruer (Greit nok egentlig.) Det var 6 min til neste buss til Alexandetplatz, så det var temmelig enkelt for taxisjåføren å lure meg inni bilen. No er vel (med god grunn) ikkje Berlin kjent som nokon arkitektonisk perle, men eg hadde trudd at sidan det er rundt 75 år sidan sist engelske og amerikanske bombefly kasta ein million tonn bomber på byen, så skulle dei kanskje vere ferdige med å rydde opp? Taxituren gjennom byen minnte meg litt om sist eg køyrde meg vill på Alnabru. Det gjorde ikkje saka noko betre at sjåføren spelte jazzmusikk, og han spelte ganske høgt. Jazz på synkande promille er sjeldan bra for humøret Men det var ein högdare å kome til hotellet. Trivelig resepsjonist som spøkte og oppgraderte meg. Rommet var greit nok, litt Park Inn-aktig, men fin utsikt. Fekk også ei flaske vatn og ein hermetikkboks med sylteagurkar. Har ikkje opna den endå, er usikker på om den også har stått igjen sidan krigen. Probably not, etiketten ser ganske fresh ut. Bartender hadde masse gode forslag til øl som kunne dempe skuffelsen over glüweinen som ikkje er å oppdrive, og så langt har han absolutt levert varene. Knallhotell det her! Og sjølv utan paraply og glüwein så går smilet nesten heilt rundt. Å, og så har Google Photo jobba litt på eigenhand, utsikta frå rommet...
Ja... viss du likevel skal innom Paul Smith... (vart det riktig denne gongen? Heilt utan Lewis & Clarke?) Eg sit her i baren og les litt på internettet om Widerøe og jetfly og sånt. Lurer på om eg skal bestille popcorn i tillegg til peanøttene... Kven treng vel ein flyplass for å drive med people-watching? Isbjørn-watching er også god underhaldning.
Siste gongen eg et sylteagurk uten eit gram leverpostei.... Er ikkje rart dei tapte krigen med slik RSP.
I staden for at du brukar ei formue på ein paraply så godtek eg eit postkort med fint bilde av byen. Eller ein kjøleskapmagnet. Edit: ev. kan du poste ein video av at du syng God Save The Queen i Luftwaffekantina. (Eg håpar på denne!) God tur heim, hils Stavanger!
Skal nok finne på noe lurt @Stuttfeiten. Vi prøver på et møte i ankomsthallen Hvis det ikke går kommer det instruksjoner for henting av overraskelse på pm
Det er litt "krykkjete" forhold på enkelte norske flyplassar, men etter å ha fått besøke Tegel skal eg aldri meir klage på forholda heime! Har vore nøydd å stå i kø i dag.