Tegel lufthavn var ein merkelig opplevelse. Eg noterer berre "så var det også prøvd" i dagboka, og satsar på å lande på ny flyplass når eg skal tilbake før å utforske byen. På denne turen har eg egentlig berre sett (raude) trafikklys, vegarbeid og heisekraner. Det ventar nok tusen eventyr ein annan gong. Vi var 40 min forsinka ved avgang pga datakrøll og (på dansk) "fuckin' slow boarding", godt gjort å ta inn 20 av minutta på kort fight! Var nervøs for å bli så forsinka at eg ikkje fekk meg laks til lunch, men det ordna seg. Så får eg berre håpe at der byr seg ein sjans til å få i seg meir marint protein i innanlandskantina i ettermiddag. Eller kanskje eg skal ta han heilt ut og ete pizza til middag
Hvis dette ble gjennomført håper jeg på at forumet får ta del... tror det kunne vært en morsom video av reaksjonene til ze germans Ellers er det jo godt at SAS sørger for å opprettholde businessen for alle som driver med oppdrettslaks i Norge
Spørs om vi heller skal dra denne ein gong vi er mange nok til å danne mur rundt han som syng. På veg til Bodø, plutselig tilbake!
Beklagar manglande oppdatering her, men det har vore full gass i eit køyr sidan vi landa her nord. Skal prøve å skjerpe meg i morgon. Håpar eit bilde av Skagerrak kan hjelpe på humøret.