Stuttfeiten, paraplyen og Singapore.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 12. juli 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Har det heilt knallbra! Og silda som ligg nedgravd bak epletreet held seg glatt til eg kjem heim :)
     
    Kristian liker dette
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Kos deg Jeg hadde blandet med et annet reiserbrev siden jeg trodde du reise sammen med noeno_O:D

    Hotel Jen har free flow hver fredag og onsdag fra 18 til 21 for 38SGD. Ellers må du jo ta en tur til Sentosa, prøv gondol banen ene veien hvis du ikke har gjort det før. Clarqe Quay har mye tilbud med happy hour om dagen. Det ble nevnt dyreparken her, men da vil jeg også anbefale Night Safari. Ikke gå dit før 2130, de er de fleste ferdig og det er ikke så mye mennesker der.

    Chinatown er også noe som burde oppleves
     
    Stuttfeiten liker dette
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Haneda by night...
    IMAG4124.jpg

    Og om ein liten halvtime opnar innsjekk omsider. Å dusj, liggestol, sushi, skikkelig rødvin....
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Yes! Då er eg på plass i loungen, ANA Suites.

    Det var med ganske bestemte skritt eg gjekk fram fyrsteklassealléen framfor innsjekkingskranka til Thai med passet på strak arm. Og med skjelvande røst forhøyrde eg meg om kva som var grunnen til manglande boardingkort og at eg måtte vansmekte på ein plastbenk i 9 timar. Det klarte dei ikkje finne ut, men då den unge dama som var stasjonert der fikk like våte tårer i augene som meg, klarte eg ikkje å vere lei meg lenger. Ikkje at eg egentlig var så skuffa lenger, hadde trass alt ikkje planlagd å bruke heile dagen i lounge uansett. Og så gjekk alt oppoverbakke igjen.

    Fekk følge til, og gjennom sikkerhetskontrollen. Som stor gut klarte eg fint å vise passet åleine, og no sit eg altso i Haneda sitt aller mest heilage rom med litt spansk i koppen og meir i kroppen.

    ANA Suites er eit greitt hakk opp frå businessloungen ved sidan av, men her fins ikkje ein einaste Star Wars figur så vidt eg kan sjå. Dei tek bestilling og serverar rundt omkring i sittegruppene, ein får varme vaskeklutar og einaste aberet så langt er at meldingane på høgtalarsystemet er like skrallande som i resten av terminalen.

    Lang dag i dag, og i går også, så eg er spent på om eg held ut utan å sove på flyet. Ein dusj no, og så litt å bite i på flyet, og så kan det hende Stuttfeiten får tunge augelokk utover natta. Hadde vore greitt å sove litt. Kjedelig om auga ser ut som baklysa på ein Ford Granada når eg skal diskutere med portvoktarane i Royal First loungen i BKK.

    Med loungemangel har eg brukt over 600 kr i dag i unøyda (i staden for gratis mat og drikke), så eg må rekne litt på om det blir nettilgang på flyet. :)
     

    Attached Files:

    drsyk, FFlyer, Upsaker and 13 others like this.
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Du vant jo på Onsdag! Du har råd til både mat og internett :D
     
    Eddie47 and Stuttfeiten like this.
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Dei 170 kr gikk rett til FlyNet... :)

    Ellers: fort gjort å mistenkje at der er overraskelsar i vente når personalet frå innsjekkinga kjem til loungen og skogar tak i deg to timar etter innsjekk, spør om ein har henta ut bagasje i Tokyo og ber om å få sjå bagasjekvitteringa frå innsjekk i Oslo.

    "No, no. Everything is OK, no problem."
    Hmm, veit ikkje heilt, og lurer på om AmEx må kjøpe meg nye boxershorts når eg kjem til Singapore. o_O
     
    drsyk, LineE, RoadKing and 5 others like this.
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    I gate fikk eg det vanligvis så etterlengta beeep-et. Men når ein sit framme likevel og nettopp hadde hatt besøk i loungen så vart eg noko skeptisk då dei med begravelsesminer tok meg med til side. For å fortelje at ingen anar kvar kofferten min er. Men alle tre var enige i at det er Lufthansa sin feil. Så då er det vel greitt :)

    Komt vel ombord og blitt ønskt velkomen av Christa og Ken. Fått champagne, Rimova-kit og tøfler, og no går eg straks og tek på pysj. :)
     
    drsyk, LineE, Rune and 14 others like this.
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Men paraplyen da?!? HVOR ER PARAPLYEN?!?
     
    ejoa, Stuttfeiten and geddi like this.
  9. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    Ble det overvekt-gebyr etter besøket i Hello Kitty-sjappa, eller gikk det greit siden opprinnelig bagasje var lost?o_O
     
    Stuttfeiten and geddi like this.
  10. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Kjedelig at bagasjen har blitt borte, men når du bruker Amex til å handle på forsikringens regning så fylles det jo opp med nye bonuspoeng igjen om ikke annet ;)
     
    Stuttfeiten liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig Stuttis- god tur videre :):):)
     
    Stuttfeiten liker dette
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ankomst BKK 55 min før tid. Det vart litt stress med å skifte og pakke sammen når eg vakna av "Ladies and gentlemen, please return to your seats and fasten your seatbelt" i staden for av crew. Eg som hadde bestilt reker til frokost... Men er egentlig glad for at dei gløymde meg (eller såg ein mulighet til å sleppe å dekke eit bord), eg trengde dei timane på auget.

    Thai First var eit lite antiklimaks. Fikk gresskarsuppe og når dei fortalde at dei kun hadde fransk rødvin likevel, bestemte eg meg for å gå all-barbarian og smake på gåselevra dei plasserte på bordet. Vinen var grei, gåselever? Not so much, men så har eg fått smakt det. Denne retten står no på lista over mat som Stuttfeiten ikkje et. Tidlegare har oliven stått åleine på denne lista, sikkert greit å få selskap.

    3 min til Thai opnar loungane sine for dagen.
     

    Attached Files:

    drsyk, LineE, Upsaker and 8 others like this.
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Den ligg i kofferten. Og når eg kom ut frå dusjen no nettopp stod der ein kar og venta med eit smil om munnen for å fortelje at kofferten er lokalisert i Tokyo, og at dei håpar å ha den i Singapore før meg. Paraplyen er altså trygg. I alle fall til Stuttfeiten og @vegardg dreg den med ut i gatene i Singapore seinare i dag.

    Nei, det vart ikkje shopping i den butikken. Det er begynt å bli begrensa plass i handbagasjen, amenity kits, pysjamasar, shampoflasker, osv. :D

    Har inntatt ein liten men herlig frokost, dusja, og fått eit eige rom dedikert til cowboystrekk. Så no blir det ein time på auget tenkjer eg.

    Oh, it's hard to be a nissemann (bonusnisse).
     

    Attached Files:

    drsyk, LineE, Upsaker and 5 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Det er da svært forvirrende med en koffert som flyr på egenhånd, men siden den er sjekket alene frem til SIN så har du vel strengt tatt ikke hatt bruk for den?
    Det var vel bare du som ikke ble sjekket helt frem?

    Kanskje de måtte har en viss form for kontroll?
    En vet aldri ... noen ganger går ryktet foran mannen.
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Neida, eg har ikkje hatt bruk for den. Det var etter innsjekk i går at Thai virka å bekymre seg. Eg er berre kjempefornøgd om kofferten og paraplyen har vore på masse spennande plassar.

    Siste frokost før boarding...
     

    Attached Files:

    drsyk, Upsaker, RoadKing and 7 others like this.
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det vart 1,5 time med shuteye på eit greit slapp-av-rom før eg gjekk for å ete frokost igjen.
    Screenshot_20170714-231635.png
    Og igjen.
    Screenshot_20170714-231712.png
    Frokostsalen er heller ikkje den styggaste eg har ete i. Lyskrune i taket og allting.
    Screenshot_20170714-231653.png

    Turen til SIN gjekk fint. Borda som sistemann trur eg på final call etter at karen i resepsjonen ba meg gå inn igjen og ta eit glas til når eg fyrste gong gjekk mot gate. Servicen var betre enn på tur frå HND til BKK, og i dagslyset kunne eg ta bilde av menyane.
    Screenshot_20170714-231342.png

    Setet ved midtgangen var ledig, så det vart stereo love for augene.
    Screenshot_20170714-231243.png

    Opp med henda dei som trur eg fekk kofferten ved ankomst SIN i dag? :)

    Rota vekk ein del tid på lost&found før eg kunne skli som ein sommarbris gjennom tollen og til SIM-kortbua. @vegardg har gått opp løypa og samanlikna prisar, så akkurat den biten gjekk kjapt.

    (Og så delar eg nyttig info frå Vegard til nestemann som landar: "Prepaid SIM fra StarHub; 32 SGD for 15 GB. Singtel skulle ha 38 SGD for 1 GB. Det er er utsalg rett etter tollen. Med StarHub skal man ringe *142# for å aktivere kortet.")

    Rett i taxi og til hotellet for innsjekk. Fikk loungetilgang og velkomstbrev, og når eg snur med mot heisa sit simkorteksperten og ventar. Då er det berre å droppe pysjamasar og badeender på rommet og kome seg ut i varmen. Med kald Tiger på tanken og litt catching-up gjekk eit par timar fort før Vegard stakk til flyplassen.

    Så var det ut og handle litt kle, utan paraplyen (som kanskje er i Tokyo eller Bangkok eller ein annan plass i lag med kofferten) vart eg skjorteblaut i regnet på veg tilbake. Så det var berre å dusje av seg den sure nedbøren og støvet som hadde lagt seg i håret sidan i dag tidleg. Deretter stod valget mellom å hoppe til køys eller å ikkje hoppe til køys. No er det ikkje så ofte eg kan velge å ikkje gå tidleg til sengs i Singapore, så eg bestemte meg for det. Og her sit eg god og mett på spaghetti og kamskjell. (Trur nok likevel ikkje det blir lenge før eg tørnar inn for i dag.)
     
    drsyk, Upsaker, LNAND and 13 others like this.
  17. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så... klokka bikka 02 før underteikna tok kvelden. Då gjorde det godt å sove lenge. Opp og hoppe kl.9, dusj, frokost, på med shorts og ut. Har vore på morgenpromenade nedover Orchard rd, og sit no på ein bar ved krysset Orchard/Emerald Hill rd. Dei har vifter i taket :) Godt og varmt her i dag.

    Er solbriller livsnødvendig sånn forsikringsmessig sett? Eller kan forsikringsselskapet hevde at solbriller er unødvendig når ein oppheld seg ved ekvator og har sola rett opp heile dagen? I urøynda kasta eg solbrillene mine i kofferten før avreise i lag med reservebrillene for å unngå å knuse dei når das Handgepäck vart fyllt med badeender på FCT. Meget urutinert... Intet nytt om verken koffert eller paraply. Fikk poengtert og spesifisert på PIR at kofferten inneheld "umbrella, brand: Gdansk Double Action".
    Screenshot_20170715-131432.png Screenshot_20170715-131453.png Screenshot_20170715-131508.png

    @TravelManBiz er du våken?
     
    drsyk, LineE, Travellingalf and 17 others like this.
  18. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Stuttfeiten and Edvard like this.
  19. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Solbriller er livsnødvendig, der er det ingen diskusjon fra meg i alle fall.
     
    Stuttfeiten liker dette
  20. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det er eg, bur her til torsdag. Send meg ei mld på Whatsapp om du kjem forbi.
    Det tenkjer eg og. Fann eit par som sat greit på nasa. Det er ikkje alltid så lett å finne briller som passar. Eg er litt rammeskeiv frå haka og opp etter at eg vart sparka i ansiktet av ein hest ein gong, men no har eg dei nye brillene i baklomma i kveld, og så sit dei nok som eit skudd i morgon.
     

Del denne siden