Stuttfeiten, paraplyen og Singapore.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 12. juli 2017.

  1. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg lurer mer på hvorfor Stuttis sender bagasje for en ukestur til Swingspore?

    (spesielt på First med endless carry-on allowance, golfbiler, og assistants.)
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde kun ein kabinkoffert tilgjengelig, så då gikk resten i Samsonite-en som er litt stor sjølv for hyllene i F-kabinen. Eg har vel heller aldri pakka ein koffert halvfull, når eg fyrst pakkar koffert, så fyller eg den. Har bl.a med hårfønar og seks Jack Reacher bøker.
     
    Edvard liker dette
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Lamborghini, McLaren F1, Bentley, Maybach... dette er nett som på eit mafiahotell i Bloody Beach, Bulgaria.

    Heime er ein storkar med ein BMW 318, han som hadde ein Alfa Romeo Giulietta sat som konge på haugen frå 2010 til vinteren 2013/14 då der var eit uhell i forbindelse med omskåk av juleølet.
     
    drsyk, Travellingalf, Henrik and 3 others like this.
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183

    Attached Files:

    Henrik, Baldrick, CB1 and 1 other person like this.
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Dagen starta tidleg i dag. Vakna 06, klar som eit egg og litt klam i hakket (aklimatiseringa går litt kjappare utan AC), så det vart ein kjapp dusj før kursen med stødige skritt vart sett mot frokostsalen. Kokken diska opp med god omelett, og masse anna godt vart lokalisert og lagt på minne til seinare.
    Screenshot_20170716-132436.png
    Screenshot_20170716-132640.png
    Tok t-bana til Marina Bay og starta morgenpromenada der. Dette er ein temmelig strøken by, og i løpet av morgontimane var einaste rusket eg såg ei tom vassflaske i trappa ned frå ei fotgjengarbru over New Bridge rd.
    Screenshot_20170716-133043.png
    Skilpaddesafari ved Clarke Quay.
    Screenshot_20170716-133333.png
    Etter å ha surra litt rundt og blitt småsvett i panna sit eg no på Brewerkz på Clarke Quay (a tip of me hat to @TravelManBiz ) og har fått meg steikt hyse til lunch. Veldig godt øl her, den fyrste (men truleg ikkje siste) halvliteren her, jubileumsølet deira, har ein smak av Dublin og Hophouse 13. Billig er det også (Singapore-billig). Absolutt verd eit besøk for den som slumpar til å vandre forbi.
    Screenshot_20170716-133529.png
    Vanskelig å gå feil her.
    Screenshot_20170716-133846.png
    Dei har masse nyttige opplysingskilt her faktisk. Det gjeld ellers også overalt i heile byen sjølv om det kan vere ei utfordring å krysse gatene i "kjøpesenterundergangane".
    Screenshot_20170716-134238.png

    Ellers kan eg nemne at eg har kome ned på fire sider med uleste innlegg. Utrulig kva ein god søndagslunch kan gjere for arbeidslysta.
    Screenshot_20170716-131907.png
     
    drsyk, LineE, Henrik and 16 others like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Her er det mange fine og finurlege formuleringar, må seie at eg humrar i skjegget stadig vekk :) Og det er godt å sjå at vansmektingsnivået blir heldt på eit minimum!
     
    Stuttfeiten liker dette
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Og så hamna vi på... igjen.
    Screenshot_20170716-165426.png

    Uber til 6 S$, eller UberExec til 21 S$ tilbake til hotellet for å hente solkrem, that's the question. Skulle berre ut og spasere litt før sola tok skikkelig tak. No har eg blitt solbrent på høgre underarm (stakk visst litt ut frå under kalesja).

    #urøynd #urutinert #Stuttfeiten_på_tur
     
    Last edited: 16. juli 2017
    drsyk, FFlyer, Rune and 11 others like this.
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Og så er eg nede i tre sider med uleste innlegg.
    Screenshot_20170716-173424.png
    For dei som er bekymra for paraplyen:
    *Update! This just in*
    Dear Sir, I'm calling you to inform you that we still have no news on your missing luggage PIR no# "thisandthat", but we are working closely with tracing teams in other countries and will call you back as soon as there are any developments.

    Må stoppe i resepsjonen og kjøpe endå eit par boxer virkar det som.

    Er ein og annan regndrope i lufta no. Spennande!
     
    drsyk, mathiasfe, Baldrick and 4 others like this.
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Er så fett å få beskjeden om at "vi aner ikke hvor vi har rotet bort tingene dine, så vi bare leter rundt i blinde og håper vi treffer"
    Men din opplevelse virker bedre enn min da AC rotet bort mine kofferter. De har outsourcet alt til India og de på kundeservice der er ikke a-laget hva gjelder engelsk..
    Ellers herlig lesbing
     
    DanH and Stuttfeiten like this.
  10. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det nesten på tide med en internasjonal støttekonsert! Har hørt at Bono&Sting er rimelig lette å be...:cool:
     
    Stuttfeiten liker dette
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Fin tur tilbake til hotellet for ein dusj og litt TLC for den solbrende høgrehanda. UberExec funka som snus. Litt mindre mindreverdighetskompleks når ein blir skyssa heim i ein Jaguar enn når ein skal spasere forbi Ferrariane i innkøyrsla til hotellet.
    Screenshot_20170716-193850.png
    På Brewerkz held dei på rekninga mi til eg får dusja litt og er tilbake. Der er lotteri om ein handlar for meir enn S$ 150, og eg tenkjer å vinne. Må sei eg er litt forundra:
    "are you sure you'll be back for the bottle of Proseco?", eg hadde ikkje tatt risikoen som kelner.

    Herlig plass det her.
     
    drsyk, LineE, Travellingalf and 12 others like this.
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Tilbake på Brewerkz, mulig eg må slite litt for det vinnarloddet, men har ikkje tenkt å gje opp. Her: Japanese Satay w/cucumber. Herregud, dei køddar ikkje med krydderbøssa i denne byen. :)
    Screenshot_20170716-213413.png
     
    drsyk, LineE, FFlyer and 6 others like this.
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Og så, etter 10 timar bikka rekninga S$ 150 og eg kan gå herifrå i visshet om at eg straks kjem til å vinne ein masse flyreiser og hotellopphold. Oppfatta ikkje heilt korleis dei kontaktar vinnarane (meg) sidan eg aldri vart spurt etter verken epost eller tlf, men reknar med at det ordnar seg.
    Screenshot_20170716-220744.png

    Så snart den øsne kelneren snur seg er eg out of here. Dei syns det var stas at eg fikk lodd på rekning for ein. Nu er det ta mig fan dags at sova.
     
    drsyk, FFlyer, Travellingalf and 13 others like this.
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Godt jobbet å få lodd på en regning for 1, men det er sånn det skal gjøres!
    Synd bagasjen fortsatt er borte, selv har jeg alltid paraplyen i håndbagasjen, tar ikke sjansen på å sende den avgårde ;) (kjøp på Marks and Spencer for £9 så det er en skikkelig britisk paraply, muligens made in ett eller annet tidligere koloniland ;) )
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så virkar det som om der er ting på gang. Har ikkje fått noko beskjed frå handlingagenten her, men når eg sjekkar Worldtracer har der dukka opp forwarding info. Kan det vere at paraplyen er på plass før eg sjekkar ut av hotellet?? :)
    Bagtag.png
     
    Chrisbgg and Upsaker like this.
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
  17. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Avgang SIN med United F fredag morgon kl 06. Kan eg sjekke inn torsdag kveld og spasere rett i loungen? Eller må eg vente til etter midnatt (same-day-flight)?
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Er du booka om til KLM?
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Berre kofferten håpar eg. Thai bekrefta to gongar at den var i Tokyo, men det kan virke som om den har vore i AMS sidan fredag? Forhåpentligvis kjem den med avgangen i kveld, så eg har den i løpet av morgondagen.
     
    RoadKing liker dette
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden