Stuttfeiten, paraplyen og Singapore.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 12. juli 2017.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Det skjedde i de dager. @Stuttfeiten hvis det er noen trøst, skjedde dette også på rom 919 - Executive Suite, men jeg var oppe allerede kl 05:30, for verdens lengste dag flight SQ 328 SIN-LHR. 13:15 i block-time.

    Heldigvis har jeg valgt ARN og AMS på MR i august !
     
    Stuttfeiten liker dette
  2. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Fløy den i mai. Mista litt matlysten med denne fantastiske briten som nabo:
    2017-05-11 17.04.09.jpg
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Så er eg ombord i UA896 og gledar meg alt til neste leg med gode, gamle Lufthansa. Men eg har ikkje fått juling endå, og her er fleire andre pax i kabinen, så her er potensielle vitner om eg får meg ein lusing. Sit rak i ryggen og ser rett i golvet. Doors closed, all on board.
     
    drsyk, Baldrick, Shyneno and 10 others like this.
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å høre fra deg @peterfox.
    Jeg trodde du var lost på rullebanen ZRH i forsøk på å bli med SQ 345 til Singapore.

     
    LineE, afirm, Stuttfeiten and 2 others like this.
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det gikk greit det der. Det vanka verken håndjern eller juling. Og champagne (eit peise fullt glas) fikk eg også. Purser handhelste på alle før avgang og alle (eg trur vi var fire) i kabinen hadde det greitt. Også serverte dei steikt fisk til frokost, den skal dei ha ei stjerne for.

    Eg syns det var merkelig med alle blinds nede både før og under avgang. Er det eit Titanic-triks for å unngå panikk om det begynner å brenne utanfor? Eg opna i alle fall mine tvert så eg kunne sjå ut. Om ikkje eg fikk kjenne parafinlukt skulle eg i det minste sjå fly.

    Og steik så glad eg er for at eg kunne sjå ut ved take-off. Frå hjula forlet bakken og til lenge etter at vi hadde nådd marsjhøgde kunne eg frå 1A nyte synet av eit massivt toreveir ute på babord side. Det var så flott! Eg trudde nesten ikkje mine eigne auger. Om det skal vere slik å reise heim frå Singapore så skal det ikkje bli siste gongen.

    Plenty med turbulens heile vegen, setebeltelyset var av eit par minutt innimellom. Eine gongen havna ein i crewet på halv åtte og sklei av klappsetet. Eg hang igjen i setebeltet, men beina mine fekk ein luftetur. Heldigvis sit dei fast i eine enden. Han på klappsetet var temmelig kjapp med å surre seg fast. Herlig med litt bysselalle, og eg sov nesten to timar til vi gikk inn for landing. Heile tida mens gravitasjon, turbulens, seterygg og alle Newton sine lover masserte meg. Flott tur.

    Sit no atter i Hong Kong og et steikt lotuskake med svin og nudlar, og har fått litt rødt i koppen.

    Lurer på om David jobbar på Felix i dag. Kan vere greit å sjekke korleis det ligg an før årsmøtet i november. I fjor reiste eg som ryddegut, i år som.... tilretteleggar? o_O
     
    Last edited: 20. juli 2017
    drsyk, LineE, Edin and 8 others like this.
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Og så må eg beklage mangelen på bilder. Men med problema eg har med å legge inn .jpeg der eg vil i postane, og styr for å ta skjermbilder i .png-format så har eg berre ikkje tid. Skal heller prøve på ein write-UP med masse bilder når eg har tid og laptop tilgjengelig.
     
    DanH, SAJblue and RoadKing like this.
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Besøkte Singapore sine first class lounger både i T3 (døgnope) og T2 (ope frå 05:00) i dag tidleg i Singapore. Må sjå om eg kan rekke tre first class lounger til i dag, då blir det ny pers. Singapore, Thai og United sine lounger er tilgjengelige for meg i kveld. Så blir det litt trim også (kan vere greitt med så mykje god mat).

    Ingen hendingar med damer i dag, men fikk det glatte lag på gata i Singapore i går. Og ikkje slik de trur! Såg fleire som trilla barnevogn som hadde paraplyen (ok, parasollen) på eit slags ryggsekkfeste og begge hendene fri til å manøvrere vogn og mobil samtidig. Eg vart sjølvsagt nysgjerrig på om dette kunne vere noko som kunne funke i nordvest og regn heime så eg spurte ei mens vi venta på grønn mann om eg kunne sjå på paraplyen. "You creep, pervert!" Og eg er sikker på at det var "umbrella" og ikkje "tits" eg sa. Sikkert like greit å halde seg til regnjakke heime.
     
    drsyk, LineE, grisefod and 16 others like this.
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Og så er det fritt fram å le av den som reiser på tur med paraply. Endelig fikk eg bruk for den :D
    [​IMG]
     

    Attached Files:

    drsyk, Baldrick, Shyneno and 9 others like this.
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Sit i United sin lounge og kosar meg med frukt. Har dusja her, men lurer på å ete middag enten nede med Singapore eller over gangen med Thai. Er heilt åleine her i kveld, så eg lurte meg til å ta litt bilder.

    Fine dusjrom og greie amenities. Men romma er veldig små og det blir ganske klamt der inne med ventilasjon som ikkje går heilt på maks.
     

    Attached Files:

    drsyk, Baldrick, afirm and 6 others like this.
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Og der slutta eg med å ta notatar. Siste orda skulle sikkert vere "småristar litt".

    Eg hadde planar om å gjere ferdig reiseskildringa tidlegare, men så kom der eit MR med A3 i vegen, så no sit eg i Athen og skal slå ihjel 1,5 time til, så då prøvar eg på å begynne å runde av.

    Etter å ha sett ny pers med fem first class loungebesøk på same dag (SQ Changi T2 og T3, United HKG, SQ HKG og Thai HKG) var det plutselig på tide å gå ombord på LH797.

    Eg var litt lei meg for at eg ikkje fikk brukt opp golfbilvoucheren eg fekk ved innsjekk, men det gjekk over når eg kom på flyet og fikk lukta av A380 og rista nøtter i nasen.

    Eg vart ønskt velkomen ombord på klingande svensk: "God afton Herr Stuttfeiten, Stuttfeiten er norsk, hva? Men ditt förenamn, det er svensk tror jag? What's the story?"
    IMAG4591_1.jpg
    Og så var praten i gang. Både den svenske (Fru) og tyske (Fraülein) flyvertinna var kjempetrivelige og tok seg god tid til å prate. Eg spurde om det var mulig å bytte amenity-settet mitt med ein dameversjon som eg kunne ta med og gje til mamma. Då fikk eg to ekstra i forskjellige fargar slik at "lilla mamma kan välja själv". Då visste eg at dette ville bli ein bra tur i sete 2A. :)
    IMAG4602_1.jpg
    Det vart aldri nokon hovedrett på meg på denne turen. Etter forrettane var eg så mett at eg og Fraülein vart enige om å vente litt. Eg spurte litt om rutinar etter landing; om dei femseksempel hadde sjekkliste for antal utleverte og innsamla salt og peparbøsser? Med eit smil fikk eg to flett nye fordi eg visst var den fyrste som nokon gong har spurt i staden for å berre stele dei.
    IMAG4605_1.jpg
    (Fortsettelse kjem etter kvart, muligens frå LH loungen vegg i vegg. Trur det kan vere både passande og symbolsk å skrive ferdig derifrå.)
     
    drsyk, Travellingalf, LineE and 18 others like this.
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det var mørkt og stilt i kabinen, og Fraülein hadde godt tid. Så mens eg runda av forrettane med litt vinsmaking sette Fraülein seg på ottomanen og så hadde vi ein lang prat om vin, fotturar i Navarra samt om korvidt det er alment gutert å ete spekepølse og drikke rødvin til frokost i ein rapsåker i Rioja på ein yrkedag.
    LRM_EXPORT_20170728_130355.jpg
    Etter kvart gjekk det opp for underteikna at det hadde vore ein lang dag og vel så det, og at det muligens var på tide å pusse tennene. 2D vart gjort klar som seng, og eg sov nesten like godt som i mi eiga seng.

    Fru vekte meg med eit kvitrande "Go' morron!" omtrent i det vi passerte Moskva. Fraülein lurte på om eg kunne tenke meg fisk til frokost sidan det ikkje var plass før eg gjekk til køys, men eg gjekk for ein lettare frokostversjon. Frukt, bær og te. Ja, også ein ørliten croissant for at ikkje fyrstefrokosten skulle bli tatt for ei løgn.
    LRM_EXPORT_20170728_130342.jpg
    Vi nærma oss etter kvart slutten på eventyret, og det lysna av dag over Europa.
    LRM_EXPORT_20170728_130352.jpg
    (Nei @Edin, det er ikkje frå rad 22, men 2 :))

    Eg sat med tårer i augene i det vi landa. Litt fordi Frankfurt er ein nydeleg flyplass i morgonlyset ein sommardag, litt fordi eg ikkje veit kor lenge det blir til neste gong (eller om det i det heile blir ein neste gong), og mest fordi eg skulle ta farvel med dei to flotte damene som hadde tatt så godt vare på oss denne turen.

    Det virka som om dei hadde sett pris på å ha ein InsideFlyer ombord også, for straks etter landing kom Fraülein med ei uopna tube La Prairie handkrem som ho ba meg ta med heim til mamma.

    Det var med tunge og motvillige skritt eg sette kursen mot F-loungen i "vegkrysset" i terminal 1. Humøret tok seg ikkje opp før eg begynte på andrefrokosten der. Men med litt god mat og ein skvett champagne mens sola stod opp skal det godt gjerast å halde på melankolien :)

    Som onkel har ein mange pliktar, og ein av desse er å kome heim med munngodt til smårollingane. Sidan eg hadde 13 timar å vente passa det greit å ta ei shoppingrunde for å handle Smarties mens eg venta på @MadsVaHa som reiste innom FRA for å hente badeand :) Pga forsinkelsar vart det dessverre eit kort møte, utan mimosa. Uansett er det alltid trivelig å møte andre med mangelfulle evner til å tenke fornuftig.

    Eg hadde bedt assistenten i F-loungen booke badekaret i FCT til ca kl.13. Så når medforumist og fruen hadde sett kursen mot passkontrollen, så gjekk eg bort til FCT for å vaske meg litt etter en travel føremiddag der eg hadde spasert fleire hundrede meter tilsaman.

    Ein kan visst ikkje booke bad på førehand. Men rommet var likevel ledig. Assistenten frå Sonderkommando Spa på FCT er det mest smilande og venlege vesenet eg kan huske å ha møtt. Fantastisk trivelig dame, som på få minutt glatta ut ei krøllete skjorte med franske ermar (som eg fort brukar ein halvtime på å stryke sjølv). Profft!
    LRM_EXPORT_20170728_130337.jpg
    LRM_EXPORT_20170728_130347.jpg
    Eg marinerte i varmt vatn ei stund før eg begynte å ete lunch (igjen). Då var det akkurat tid nok til litt å drikke før eg måtte setje meg til middagsbordet. Og så var dette opphaldet på FCT slutt. Aktionskommando sørga igjen for Porschetransport, og fem minutt før STD starta vi turen mot gate og LH858.
    LRM_EXPORT_20170728_130344.jpg
    Fin tur på flyplassen i solskinet, greitt å ha solbrillene for hand.
    LRM_EXPORT_20170728_130358.jpg
    Med stødige hender på rattet skyssar sjåføren meg forbi fly for eit par milliardar.
    LRM_EXPORT_20170728_130339.jpg
    Boarding var i gang, men brua var full av folk som venta. Det var mange som snudde seg når sjåføren og eg kom opp trappa og inn på brua. Sjåføren måtte "brøyte" veg til meg og handbagasjen, og eg var sjeleglad får at eg hadde mørke rockestjernesolbriller på. Dei tok eg ikkje av før eg skulle inn i loungen i Oslo.

    Ein fantastisk first class tur på 18379 miles var slutt, og den enda med at eg vart nekta adgang til SAS loungen i Oslo :D
    (Måtte krangle meg inn og henvise til adgangsreglane på SAS.no, men det ordna seg.)
    map.gif
     
    Insomnia4u, drsyk, LineE and 26 others like this.
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,778
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig! Nok en drømmereise, tror det er på tide å få ut fingeren snart.
     
    Stuttfeiten liker dette
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,164
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen!
    Det kribler i alle bookingfingrene samtidig nå!
     
    Upsaker and Stuttfeiten like this.
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen hjem fra denne turen og takk for en fantastisk bra tur :)
    Den returen med LH høres virkelig ut som en ypperlige opplevelse, og litt morsomt er det jo at turen ble avsluttet med å krangle seg inn hos SAS... velkommen tilbake til hverdagen kan man vel kalle det
     
    Kristian and Stuttfeiten like this.
  15. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for et alt for kort møte, et flott reisebrev og ikke minst badeanda :) neste gang blir det mimosa, bobler og røverhistorier :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  16. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Litt av en tur, og for en rapport du leverer! Rett og slett strålende lesing :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  17. Mg15

    Mg15 Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk for at vi fikk følge deg på turen. Fantastisk godt skrevet og med masse flotte bilder!
     
    Stuttfeiten liker dette
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Litt oppsummering:

    Det var ein fantastisk fin tur. Enkelte små skuffelsar som kan arkiverast med ein kombinasjon av merkelappane i-landsproblem og høge forventningar. Her tenkjer eg fyrst og fremst på turen HND-BKK med Thai i F. Det vart tatt opp bestilling på hovedrett, men serveringa vart amputert og vi fekk kun forrettar (tilsaman to munnfuller).

    Det kom ikkje noko forklaring på kvifor, ikkje var der turbulens heller, men eg tok kveldensidan eg var trøtt og hadde bedt om vekking til ein frokost som eg hadde store forventningar til (Stuttfeiten tek frokosten med stort alvor!). Skuffelsen var stor når eg ikkje vart vekt i det heile før det med myndig røyst vart annonsert at hjula står på bakken om 20 min og om ein vennligst kunne feste setebeltet?

    Kombinert med innsjekkingskrøll og total mangel på ankomstservice var denne fyrste opplevinga med Thai ein skuffelse rett og slett. Turen i Thai C frå BKK til SIN var mykje triveligare, spesielt med eit smilande crew, tomt nabosete og flightinfo i stereo. Tipp, topp, tommel opp!

    United Global First, SIN-HKG. Jækla masse styr i innsjekk, måtte bl.a vise pass tre gongar for å få sjekka inn. Fyrst for å kome fram til innsjekk, deretter ved innsjekk, og så igjen før å sleppe ut av det innegjerda innsjekkingsområdet til United. Innsjekkingsagent nekta å tagge bagasje vidare med LH. Mulig det er sant at dei ikkje har interline avtale med LH lenger, men dei tagga bagasje via Frankfurt i fjor, og ein treng vel ikkje vere sur og tverr når ein svarar?

    Service og seter i kabinen var grei. Dei kunne kanskje ha kosta på seg ein meny til F-passasjerane sine, men eit enkelt spørsmål om "fugl eller fisk?" funkar for så vidt også. Så på service og komfort scorar United F nesten like bra som ein tur i SAS C. På bakken får dei ei stjerne av seks for at der var bemanna innsjekk.

    Det som virkelig gjorde denne turen til ein av mine finaste var det fantastiske synet av toreveiret over Singapore og sørlege delen av Malaysia denne morgonen. Heilt utruleg flott var det! Synd for alle andre at dei gjekk glipp av det pga stengde blinds i kabinen. Kombinert med stormceller langt over 40000 fot og den heftigaste turbulensen eg har opplevd så var turen eit minne for livet.

    Lufthansa F. Perfekt, fantastisk, ei oppleving for livet. Det er vel ikkje meir å seie.

    Singapore. Ein flott by. Standarden blir vel sett på flyplassen der ein blir møtt med eit skilt med dødningskalle som minner om at narkosmugling vert belønna med dødsstraff. Eg vurderte eit sekund om eg skulle ditche brettet med Ibux, men tok sjansen. Savna bagasje tjuva litt av tida eg hadde tenkt å bruke saman med @vegardg, men eg fekk kjapp og god service av SATS.

    Billig taxi, dyrt å shoppe, dyre hotell. Fekk varm velkomst på Hilton som gullmedlem. Rein og ryddig by, enkelt å ta seg rundt på metro. (Kjøp MRT-kort.) Om du er i Singapore; uansett kor kort opphaldet er må du ta deg tid til eit besøk i Gardens by the Bay. Eg storkosa meg kvart eit sekund eg var i byen.

    Høgdepunkt:
    • 3x Porsche til/frå fly på FRA.
    • Å reise til Kawasaki utan mål og meining og plutselig sitte på eit hustak i sommarvarmen med ei kald øl og ein frisk kjølande bris.
    • "Hei Stuttfeiten!" x2, når medforumistar helsar overraskande utan at ein har sett dei.
    • Når Ubersjåføren i Singapore dukkar opp i ein Jaguar.
    • Gardens by the Bay.
    • Spaserturane i Singapore tidleg på morgonane.
    • Då telefonen ringde, "Sir, this might come as a shock to you, but we've located your umbrella and will bring it to your hotel within the next three hours".
    • 5 stk *A first class lounger på ein dag.
    • Crewet på LH797 HKG-FRA 20.juli 2017.

    LRM_EXPORT_20170729_141449.jpg LRM_EXPORT_20170729_141451.jpg LRM_EXPORT_20170729_141440.jpg LRM_EXPORT_20170729_141443.jpg LRM_EXPORT_20170729_141435.jpg LRM_EXPORT_20170729_141438.jpg LRM_EXPORT_20170729_141426.jpg LRM_EXPORT_20170729_141429.jpg LRM_EXPORT_20170729_141423.jpg LRM_EXPORT_20170729_141432.jpg LRM_EXPORT_20170729_141446.jpg LRM_EXPORT_20170729_141454.jpg

    Tusen takk til alle som har vore med på turen! Paraplyen helsar også :)
     
    drsyk, Travellingalf, LineE and 23 others like this.
  19. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Oppsummering er meget verdifullt. Other writers take notice.
     
    Sjefen1234 and holmen like this.
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,594
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Et eventyr å følge deg på tur @Stuttfeiten . Gleder meg til neste gang du legger i vei :).
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden