Styggeste loungen du har sett?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 03. aug 2016.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var ikke med selv ...
    Min datter tilbrakte noen timer i Ethiopians gull(?) lounge i Addis Abeba i forrige uke og rapporterte om tarvelige forhold .... men som hun sa, det verre utenfor ...

2. Mr.FastTrack

Mr.FastTrack Medlem

Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har vært i EgyptAir sin innenriks lounge i Kario? Ikke noe høydare det heller kan du trygt si.

Shyneno liker dette
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville valgt LAX over ORD i lounge sammenheng. Men generelt, moralen er å finne en *A lounge som ikke er United.

4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    UA loungene i US&A er jo generelt triste med tanke på utvalg og at det ikke er selvservering. Men det desidert tristeste loungen for min del er *A i SPU. Tarvelig rett og slett.

Guden liker dette
  5. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    575
    Bonuspoeng:
    93
    Star Alliance loungen på Split Airport Croatia. Skjønner at det bare er gjennom sommeren, men 6 stoler og et skap med brus holder ikke mål uansett... Da kunne de heller droppet det!

Evt hele opplegget til Virgin America, når du kjøper First oppgradering til 5000.- så får man ikke tilgang til Lounge.

Wiolenze liker dette
  6. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    United (international) på SFO rager høyt der oppe på min variant av denne listen

7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Ooooh. I-landsproblemer. Me like!

(kontrakts)Loungen som SK bruker i DUB er faktisk noe av det vemmeligste jeg har sett. Dassene er gjennomgående kvalmende og det er ekstremt uhygienisk der. Noen ganger har man følelsen at folk tar rennefart før de slipper en kabel.

Virgin Loft på LAX er begredelige greier hvis du er interessert i mat. Alt med Virgin America er egentlig kjipt. Bare å holde seg unna.

Loungen BA bruker på JFK er mørk og kjip og de setetrekkene hører vel hjemme i 60-tallet?

SAS sin innenrikslounge på OSL er ofte stappfull og ekstremt bråkete. I tillegg elendig utvalg av mat og drikke. Har gitt opp å gå innom der. Setter meg heller ut ved B-gatene og jobber i stillhet. Og gud bedre meg så mange jålebukker det er inne i den loungen.

Sånn summa summarum har jeg lite til overs for lounge i USA. Dessverre er det enda kjipere å sitte uten lounge, så det blir ofte det lesser of two evils.

no-backpacker liker dette
  8. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Air Etiophia lounge i ADD - Kleine greier...
    Utrolig støy!

Når man sitter med LH first class billetter fra ADD til FRA må dette være noe av det dårligste tilbudet å oppdrive (Men snakker uansett klasse/ selskap, det var kleine greier)

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, flyr Luftwaffe F til Addis Abbeba?

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Ryktet sier at det er verre utenfor loungen ......
    Hvis du skal fly Ethiopia BIZ etterpå har de en bedre lounge som er forbeholdt egne biz passasjerer

"Business Class passengers benefit from a far superior lounge, the Ethiopian Airlines Cloud Nine Lounge. The customer hierarchy is inconsistent within the Star Alliance network: while carriers such as Lufthansa, SWISS, Austrian, and EVA reserve their best lounges for Star Alliance Gold members, Ethiopian joins the ranks of Singapore Airlines, and soon United, who dedicate their best lounges to business class passengers regardless of their status."

11. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Det stemmer Crewbytte i Saudiarabia og ingen alkohol når man står på bakken Ikke engang champagne

12. Mbj

Mbj Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Denne tråden får meg til å tenke på Lucky sitt loungebesøk i Changsha. Ser ut som en eller annen av planleggerne har fått bestemoren sin til å dekorere loungen.

jayeff liker dette
  13. Reidar

Reidar Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Vel, vel, tråden sier STYGGESTE...;). Må gå til forsvar av UA EWR.. Spesielt den med flott utsikt til fly og gode sitteplasser. Mat er jo nesten ingenting, bortsett etter kl 16 er det litt, salat, italiensk salami.. Baren OK , bortsett fra at det ikke er selvbetjening , med det unødvendige tipsterroren:mad: i USA... Men langtifra stygg... Er også inngrodd der...

14. Guden

Guden EB Diamond

Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Sist jeg fløy LH F fra LAX-MUC, så ble jeg fulgt opp til en forholdsvis ny brukbar lounge på LAX med "chill-out" utendørsområde (tanken var god) Denne var uansett bra til å tilhøre United, selv om den var overfylt. Har vært inne på andre lounger til United på LAX som har vært like triste som en diktsamling av Aune Sand

15. Reidar

Reidar Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Yes, LAX har meget triste UA lounger, noe i kjelleren eller noe sånt..

16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må be så mye om unnskyldning, jeg ser jeg har glemt et vesentlig ord her, det skal være Thai sin innenriks biz lounge.

17. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    MH-loungen i Kota Kinabalu,
    MAS Golden Lounge, alt annet enn Golden.
    Faktisk siste sted jeg har sett en gammel PC-skjerm (2015).

IMG_0528.jpg

18. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,555
    Bonuspoeng:
    113
    *A-Loungen i Beirut er utrolig kjip. Stinker røyk, lite område, og slitt interiør. Omtrent ingenting mat/drikke.

19. Snorreth

Snorreth Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Asiana Lounge i Busan.
    Tragisk opplegg. Følte jeg kom inn i en glattcelle.
    Heldigvis er det frivillig å oppholde seg der inne. Ellers hadde jeg dødd.

Terningkast 1/5 på Facebook.

Last edited: 05. aug 2016
  20. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Jaaaa, The Loft, som er Virgin Americas lounge på LAX, er ufattelig crap. At de i tillegg tar seg betalt, selv av First-passasjerer er utrolig. Bedre å bruke de USD30 i baren i etasjen under.

elgaaen liker dette

Del denne siden