Bilde av menyen litt lenger bak i tråden her: https://insideflyer.no/forums/threads/sumo.9782/page-4#post-203495 Mener å huske at prisene var like for et par måneder siden.
Det kommer vel an på ølet. Men regner med det er industripils og da er det ikke bare dyrt, men vondt i tillegg. Huff og huff.
Om man som i mitt tilfelle ikke hadde med blå kortet men tok vare på regningene,både salgskvittering samt kredittkort kvittering. Kan man sende dette inn for etterregistrering? Samt evt hva er adressen til dette?
Noen som nylig har testet om man får kombinert 25% rabatt for medlemskap i Sats Elixia med 10% Sumo-bonus og 250/100 EB? Leser i vilkårene: Assigning of SAS EuroBonus points can´t be combined with any other organized discount or bonus programs. SAS EuroBonus points will not be granted to discounted products, special offers or individually negotiated deals and prices. Som kanskje vil tilsi at det ville vært litt mye å håpe på å få i pose og sekk?
10% Sumo-bonus kan i det minste kombineres med Eurobonus, men jeg vet ikke hvordan dette forholder seg med SATS/Elixia.
Takk for tips. Den var ny for meg,hvor fant du informasjon om dette? Må du vise medlemskortet hos sats?
Man finner dette inne på medlemssiden til Sumo. Last ned appen og legg inn Satselixia under "bonus". Registrerte meg på Sumo først i dag, så har ikke testet det ut enda, men rabatten kommer i hvertfall frem når man legger til bestilling i app'en
Interessant! Gikk inn i appen nå, og hadde allerede 25% på Storo, har alle det? Stusset på det da jeg bestilte på søndag, at det plutselig ble lavere pris. Har også 20% i feb/mars. Bestilte i app, hentet på Storo. Har fått mail om at jeg får EB-poeng. La inn Sats i tillegg, nå lurer jeg på hva som skjer neste gang..
Hmm,dette høres meget fristende ut. Er det slik at de 10/25 kommer som direkte rabatt,eller opparbeider seg slik som bonusen man får ved bruk av registrert kort?
Det var direkte rabatt for meg, da jeg bestilte i appen. Det ble et par hundre kroner billigere med en gang.
10% sumobonus kan benyttes som rabatt i restaurant. Om du har kredittkort registrert i appen, så får du automatisk registrert bonus ved bruk av samme kort i restaurant...