Hmm.. har du smakt ølen? Er den god? Verd 79kr ? Det er altså 240kr per liter, mens på Asylet pleier jeg å havne på ca 210 kr per liter. Det gir igjen 105poeng per liter, mens Sumo da gir 790 poeng per liter.. Hvem betaler 30 kr for 685 poeng? Jeg tror jeg er villig til det!
Fantastisk! Jeg skal nok klare å finne noe å holde meg opptatt med her Er det noen som bare drikker der eller spiser alle ? Nå er det vel helt strålende å sitte i solen der og kose deg med en øl, om været er i Oslo som her på Sørlandet i alle fall...
Maten er veldig bra! Er så heldig å jobbe like ved sumo, så det har gitt en fin boost på EB-saldoen min i det siste. Nærmer meg nå 60k poeng på en drøy mnd
En ny tusenlapp på sumo i dag. Blir rett og slett glad over å trekke kortet når man vet hva man har i vente
Jeg prøvde meg på et spørsmål tidligere i tråden, men fikk ikke noe svar så jeg prøver direkte til deg som tydligvis spiser der en del. Har du prøvd noe annet enn sushi? F. eks. biffen deres? Jeg spiser ikke sushi så det er ikke noe for meg, men jeg ser jo at de har annen "normal" mat der også.
Spiste der med familien. Prøvde mye rart. En god del thai og andre asiatiske retter som er gode. Chicken satay f eks var ganske grei.
Biffen eller burger har jeg ikke prøvd, det får bli til neste gang. Bao buns er topp. Små retter, 3 stk er passende for et bra måltid. Flere hvis du er skikkelig sulten.
Har kun spist sushi der selv, men siklet fælt over maten de fikk servert på nabobordet i dag, blant annet sånne bao buns som nevnes over her...