Funker fint å spørre dem hvordan man skal få poeng. I Stavanger var de veldig hjelpsomme. Vår servitør sa at de hadde en av de beste EB avtalene for øyeblikket, så han skulle sørge for at vi fikk registrert det riktig. Først vanlig EB kort (ikke betalingskort), fikk kvittering, så Curve.
Jeg har lagt inn kortet mitt på SAS sånn at jeg automatisk får bonus. Hvor lang tid pleier det å ta før SUMO-bonusen dukker opp på siden?
Ad eb poeng på spisested. Hvor lang tid går dette på Egon? Hadde et måltid der på søndag og gjorde dette første gang. Først eb kort og så betalingskort. Ikke kommet noe i appen
Har kun erfaring fra Egon i Kristiansand, men der har jeg alltid hatt poengene på konto innen et par dager.
Noen som har prøvd den nye løsningen å tilknytte et betalingskort med eurobonus og betalt på sumo? Kommer poengene som de skal eller må det etterregistreres?
Det har skjedd et eller annet hos Sumo, for av våre 3 besøk i desember har ingen blitt registrert. Vi dro eurobonuskortet først, så for vår del skyldes ikke dette oppkoblingen av EB-kort mot betalingskort.
Var på Sumo 20. desember. Fikk epost noen dager etter av SAS at kjøpet var registrert på betalingskortet mitt og at poengene ville komme innen 25 dager. Kom på EB-kontoen et par dager etter.