Kjøp mat på Miss Gin og ta med baguettene ned til Pokalen Pub på Vulkan. Der er det medbragt som gjelder. Max 8 min å gå. Hvis dere går over Cuba, så kan dere late som dere er på MR.
Var på Sumo i helgen. Sumo bonusen man har opptjent kan nå kun brukes når man bestiller take away. Samtidig har jeg Sats rabatt på 10% inne og 25% take away,denne gjaldt nå kun maten jeg spiste. Servitøren gjorde et unntak denne helgen og ga 10% for hele famillien. Tidligere ble alltid dette gitt. Så flere devalueringer :-( I tillegg har jeg ikke mottat enten Sumo bonus eller EB direkte fra mc,etter helgens besøk.. Burde dratt gode gamle eb kortet. Kjenner jeg får abstinenser.
Jeg var nettopp innom og sjekket. Utearealet består av en ca 80 cm lang benk. Dersom du har lange bein og strekker deg ut som om du var i LH F vil trikken raskt sørge for at du ikke lenger har så lange bein
Huff trenger beina mine, er bare 177 ish fra før, da får vi heller tenke monkey class når fråtser i litt bæggiser...
Men husk at det har vært en «revaluering»* for en tid siden. Tidligere fikk vi ingen poeng, eller rabatter ... *ref en oppskrivning av verdi ...
Kjøp på Sumo 13.januar ingen poeng på konto og heller ikke registrert som kjøp. Benyttet kun Amex koblet til EB. Etterregistrerte 30.januar, i dag dukket kjøpet opp som registrert og «poeng på vei».
Spiste på Sumo storo 28.1 fikk poengene på konto i dag. Brukte både eb kort på terminal samt at kredittkort er knyttet opp mot eb.
OOOOh no, og jeg som drakk og var glad i går vel uvitende om at nå er det 150/100 poengs om gjelder og ikke 250 som tidligere. For en klovn, skulle jo sjekket IF først så hadde det blitt Miss gin. PS, ingen poeng enda.
Vel, vel nå er det jo ikke helt verdens undergang riktig enda, når Sumo er på 50/100 snakker vi verdens undergang, vi må være takknemlig for det lille vi har i hverdagen Miss Gin er bænkers enn så lenge.
Har besøkt både Miss Gin på Bislett og den på Løkka. Skal man sitte og spise på stedet så er det Løkka som gjelder. To båser hvor man kan sitte og spise, i tillegg til et ståbord ved vinduet. Den på Bislett egner seg ikke å "spis inne".
Hmm.. Er det tilfeldig at begge gangene Sumo har redusert opptjening så har Insideflyer akkurat hatt fly og øl der?