Registrer kortet ditt i Sas sin portal for eb opptjening. Og ta vare på kvittering om du ikke får poeng automatisk.
Hmm.. hvem har kjøpt? Og hvem tar vi kontakt med for å overbevise dem om at EB-opptjening må fortsette?
https://www.herkulescapital.no/individuals/ Bare å sende en fellesmail til alle sammen. Er forøvrig snakk om 52 prosent.
Fikk ikke poeng på kjøpet da jeg hadde løst inn noen cash points. Denne var ny for meg. Alltid fått eurobonuspoeng selv om jeg har benyttet cash points tidligere. Noen som har hatt tilsvarende erfaring? Det står riktignok at man ikke får EB poeng på rabattert beløp osv, men som sagt - ikke vært noe problem tidligere.
Dette regnes nok rent teknisk som en rabatt og det er tydeligvis lagt inn en sperre. Jeg opplevde det samme da jeg fikk 15% rabatt via en kundeklubb. Ingen poeng og ingen mulighet for etterregistrering. Jeg regner med du brukte betalingskort knyttet mot Eurobonus shopping? Et vanlig EB-kort kan ikke lenger brukes.
Jepp, brute Amex knyttet opp mot EB shopping. Forsøkte å etterregistrere, men gikk ikke gjennom. Da får man jo hellet samle opp cash pointsene og bruke dem for å betale mer eller mindre hele bestillingen. Kjipt å ikke få EB poeng på 1500 kr fordi man brukte 70 cash points liksom.
Selger CT og ubegrenset med Eurobonuspoeng med frist 31.12.2021. Pris avhenger av hvor mye eurobonuspoeng som trengs. Send PM med bud.