Har aldri vært på Sumo, men har tenkt å teste når jeg er i Oslo i neste uke. Velger jeg Solli plass eller Bjørvika? Har den ene noen fordeler fremfor den andre? Bjørvika er for øvrig den som ligger nærmest hotellet.
Jeg av en eller annen grunn fikk ikke ekstra EB-poeng da jeg besøkte Sumo på Bjørvika sist. Men på Solli fikk jeg poeng da jeg betalte med samme kort på et annet besøk.
Velg et annet sted om du vil ha god mat, eller mer valuta for pengene. Solli har sist gang jeg var der ok minus mat, Bjørvika var en katastrofe. Er nesten like dårlig som Egon, det skal litt til. Kjøp deg Bahn Mi på Miss gin, de tilbyr bra med eb og amex
Var på Sumo for noen dager siden, og både bestilling og betaling skjedde da ved å scanne en QR-kode som bragte meg til en nettside. Jeg forsto det slik at dette var eneste måte å gjøre det på. Regnet med det da ville dukke opp en kvittering på e-post, men så har ikke skjedd. Noen som har peiling på hvordan jeg kan hente ut kvittering i ettertid?
Nå vet jeg ikke hvilken tjeneste Sumo bruker til app-bestillinger, men jeg vet at noen av disse henviser til restauranten for å få kopi av kvittering. Det beste er nok å be om å få bestille og betale hos servitør. Du kan nok glemme at en slik app-bestilling registreres automatisk hos Eurobonus.
Jeg burde ha hørt på deg . En uke siden prøvde jeg sumo Storo og det var ganske greit. Hyggelig service der, maten var faktisk god og jeg fikk betalt hos servitøren. Poengene kom automatisk. Så var jeg på sumo Solli i går. Helt fraværende service. Eneste mulighet var bestilling og betaling i appen. Før og etter maten kom har jeg ikke sett noe av personalet (vel, jeg har nok sett dem, men dem var opptatt med å prate med værandre). Maten var egentlig ganske grei, men dem har sett meg for siste gang.
Meldingen fra SAS LoyalSolutions kom etter 6 dager. Poenene har jeg ikke fått - men dem bør vel komme snart?
Får man poeng på Sumo hvis man kjøper via nettbestillingen deres? Jeg brukte kort som jeg har registrert hos EuroBonus Shopping. Det står "- Online - Register your membership number in the EuroBonus field in the partner’s web shop." men det er vel generelt. Jeg fant uansett ikke noe sted å legge inn EBB i Sumo sin nettbestilling.
Blir litt trangt å arrangere Insideflyertreff på Miss Gin kanskje? Og skal man ellers ha mer enn 60p/100kr må man til Bergen
Jeg har bestilt og betalt flere ganger på Sumo ved hjelp av QR-koden på bordene. Eurobonus-nummeret mitt er korrekt registrert på nettsiden, men jeg enda tilgode å se at det utløser noen poeng i Eurobonus, dessverre.
Det er ikke spesielt rart siden jeg antar at du da gjør en nettbetaling istedenfor å betale med bankterminalen til Sumo der eurobonuskoblingen er implementert.
4000 poeng,Ingen bindetid. Folkepakka 1GB koster nå "bare" 129kr mnd. https://onlineshopping.flysas.com/nb-NO/butikker/onecall/01896310-dae0-7098-81f1-6d157c2c5aee
Betyr det at man kan signe opp, og så si opp med en gang, uten at man har rukket å bytte over fra nåværende abonnement?