http://www.check-in.dk/sun-air-klar-flyve-indenrigs-norge/ I tillegg håper man på rute til London. Det er lov å prøve seg ...
Det er nesten en fornærmelse å kalle Froland og Gullknapp for Arendal. Er som å si at Jessheim er det samme som Oslo.
Markedsføringsbullshit, kall det Oslo, men det er fortsatt Moss og Sandefjord. If it looks like Froland, swims like Froland, and quacks like Froland, then it probably is Froland.
Tror Harald Eia og Bård Tufte Johansen er uenig med deg i at det nesten er en fornærmelse for Froland å bli kalt for Arendal
Er jo prøvd fra KRS med det selskapet som gikk konkurs. Men om de har feed til BA sine longhaul så kanskje de får det til med mindre fly?
Det er nok et godt poeng. Fly Nonstop holdt ikke ut lenge. De hadde nok ikke riktig filosofi dessverrre. Var type 999,- per vei og det er ikke godt nok for å trekke folk til å teste produktet. Vanskelig å drive flyselskap med 1 fly også. Skal ikke se bort i fra at det vil være et visst marked for London-turer såfremt det kan kobles på BA. Er vel et lite problem om de ikke skal fly til LHR men...
Tviler på det, for det krever at de har grenseovergang på Gullknapp, og det tviler jeg for at de får dekning for ut i fra det trafikkgrunnlaget de har på Gullknapp. Kanskje om de hadde hatt flyginger KRS-TRF-OSL med ett utstyr for 120 pers, så hadde det kanskje vært en mulighet for to daglige avganger via KRS-OSL via TRF