God ettermiddag fra rett utenfor OSL. 3 timers skogstur med bikkjn er unnagjort i nydelig vær, så ligger vi på hver vær solseng å chiller begge 2. Straks inn for å lage en søndagspizza før det blir litt ball på skjermen før dagen avsluttes med pakking før morgendagens flight til TLL med DY.
Ikke ennå... Du kan fly. Går ukentlig Airlink fra Johannesburg. Dessverre er det ikke mulig å booke med eurobonus ettersom Airlink bare er regionslselskapet til South African... Er synd og skam at det tillates slikt i de store allianser.. Og billetten koster fra 8200kr per pers..
God søndag! Solen titter frem i hovedstaden. Fått booka feriens første restaurantbord i Sydney. Forhåpentligvis svarer Automata til forventningene
God søndag fra Nordens Paris. Ikke mye spennende som skjer her idag for min del. Men til alle andre som skal fly idag eller har gjort det: god flysøndag!
Ja, kjenner jeg gleder meg. Knappe 7 uker igjen før vi drar avgårde. Håper bare det åpner seg TG F på returen etter at de bestemte seg for å bytte 747 med 777.. Gud forby å måtte fly C fra BKK
Heilt riktig. Litt lenger nord i Atlanterhavet, mellom Shetland og Island finn vi Færøyane. Eit reisebrev derifrå står på intensjonsplanen
For en dag. Budet mitt gikk ikke gjennom, så det blir Latam economy hele veien til Belem via Sao Paolo. Jeg ble svett på vei til Oslo S på grunn av alt jeg skal ha med. Togkaos gjorde at toget vårt aldri kom, så vi måtte gå over til flytogterminalen der vi så første toget kjøre fra oss. Forsinkelser i luftrommet over Europa gjorde at vi egentlig skulle bli sittende i flyet i 40 minutter for å vente på slot på CDG, men kom oss til slutt avgårde bare 30 minutter forsinket. Heldigvis er det god service på halvfulle SAS-maskina. Og jeg rakk å få parkeringsbot til morgen i dag..
En ulykke kommer tydeligvis ikke alene... Vel, ha en bedre fortsettelse på dagen og god tur til Belem
God ettermiddag fra gullstua på CPH. Har i dag drukket min siste gratis Ringi i Go og utnytter nå siste rest av Diamant-kortet (som går ut 1. Oktober) med lounge-on-arrival, før jeg tar toget til Odense. 12/13. Oktober er neste planlagte flyvning. Da går turen til Libanon!
god søndagskveld. Nydelig lørdag og søndag på hyttetur i Fredrikstad. Knud hadde heldigvis vært roligere enn antatt.
God kveld fra Trondheim Sløver i soffan pga skitværet ute, eneste fornuftige som er gjort er indretjeneste. Ha en flotters dag videre