God sundagsmorgon frå det sunnfjordske solskin. Sjølv om det var 17. mai i går er ungane tidleg oppe og i sving med både bilar, anleggsmaskiner, fly og dinosaurar. Eg held meg til kaffi og litt forsiktig leiting etter bonusbillettar. Seinare blir det hagearbeid og pizzabaking.
God morgen fra hovedstaden. Har fått en utfordring her. Om 18 dager skal vi fly på en bonustur via Paris østover med Air France. Fant SAS til Paris via København som feeder flights og hadde i utgangspunktet fire behagelige timer til å bytte terminal fra 2B til non-Schengen 2E. Nå har SAS kansellert flyet fra København og eneste alternativet som jeg kan velge i appen lander 55 minutter før videre avgang. Jeg har ikke klart å finne ut MCT på dette terminalbyttet, kun anbefalinger som er på minimum 90 minutter. Diamanttelefonen mener jeg kun kan bookes om til ledige bonusbilletter, så direkteflyet med Air France fra Oslo ville hun ikke høre snakk om. Noen som vet MCT her så jeg kan legge frem noe skriftlig til SAS? Vurderer evt å bare akseptere og dermed med stor sannsynlighet håve inn 2x€600 til reisekassa. Da tipper jeg isåfall vi blir byttet om fra troneseter i A350 til Vietnam airlines dagen etter. Kanskje eneste muligheten jeg får til å fly Vietnam airlines i business så lenge bonusprisene der er som de er.
Et prøveabonnement på Expertflyer.com burde kunne gi svar på dette. Gjør et oppslag på I/I mellom SK og AF.
God morgen fra nordvest. Det ble fryktelig seint før jeg sovna i går og nå voknet jeg alt for tidlig. Deilig å ikke ha noen planer da iallefall. T-30 til neste flytur ser jeg og T-3 til årets heimevern øvelse går av stabelen. Da blir det en tur ut i det grønne
God morgen! Rester av gårsdagens rabarbra-kake går ned sammen med kaffe. Lag morgen i sengen, mens vi venter på at hunden har lyst til å stå opp. Om noen timer vender vi snuten mot barndomshjemmet, hvor bursdagsmiddag hos mor venter. I morgen er det mandag igjen, men i enden av uken venter en flytur! Ha en fin en!
God morgen! Fyllesyken sitter som ett skudd etter gårdagen, men det stopper ikke meg. Avgang til Oslo om 1time, så får vi ser hvordan det går Snakket selv med nevnte diamanttelefon om en lignende sak torsdag denne uken. Da var bonusreise med AR kansellert FCO-EZE og jeg var blitt flyttet en dag frem fra Torsdag til Onsdag. Det passet, meg dårlig og tenkte å prøve å bytte til fredag. Fikk fint byttet uten noe problem, selv om det ikke engang er rester av bonusbiletter med AR for tiden å finne. Syntes egt det fikk litt for greit, men billetten var billettert på mail 15minutter etter samtalen var over.
God formiddag fra Molde Fått unnagjort en rundtur til Svingte innom Seilet Og nå er det bare å slå i hjel noen timer før turen går hjemover med DY
God morgen fra Toronto. Gikk for full frokost. Hun beklaget at de bare kunne gjøre medium-welldone til frokost, men det tror jeg er greit. Første dagflyning for min del med 321LR i går. Synes det fungerte veldig bra. En kvinnelig dansk pursher og mannlig stuert som var akkurat sånn SAS crew skal være på sitt beste. Foran meg satt norske far og sønn på tur. 89 og 59 år. Som planla hvor 90- og 60-årsfeiringen skulle finne sted. Så ingen unnskyldning for ikke å dra på langtur.
Jeg har tidligere kunnet velge fritt, uavhengig av ledige bonus billetter. Oppdaget endringen i appen, og var endret til fly som gikk før innkommende hadde landet. Ringte inn, fortalte hvilke flighter jeg ville ha, og simsalabim så var det i boks. Så tydelig at SAS ikke kjører et konsekvent løp i slike saker.
God søndag fra SQ kantina på LHR. Flott at bilaget fikk på plass en god lounge ordning for oss her etter *A exit. Lite pax her nå etter at SQ317 gikk, så hærligt å være her nå. Nyter litt frokost sammen med en Singapore sling. Ha en flott søndag
Morn fra vest! Deilig å sove lenge, etter den gigiantisk feilvurderingen det var å sitte oppe å se på avstemningen til Grand prix. Shiiit, var mye dårlig, ass… Kaffe og eggerøre til frokost, og nå sitter man på jobb og skjuler seg for solsteiken. Snart sommerferie!
Code: Minimum Connect Times: Connecting at CDG Incoming airline AF Outgoing airline SK Flight type International to International STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 1.00 1.30 1.30 OFFLINE .30 1.00 1.30 1.30 ** OR * ARE ALL **-** II GLSUP CDS AD - AA **-** II GLSUP CDS AR - AA **-** II GLSUP CDS BC - AA **-** II GLSUP CDS BT - AA **-** II GLSUP CDS D8 - AA **-** II GLSUP CDS DY - AA **-** II GLSUP CDS EK - AA **-** II GLSUP CDS EW - AA **-** II GLSUP CDS F9 - AA **-** II GLSUP CDS H2 - AA **-** II GLSUP CDS HX - AA **-** II GLSUP CDS KC - AA **-** II GLSUP CDS MX - AA **-** II GLSUP CDS NK - AA **-** II GLSUP CDS PC - AA **-** II GLSUP CDS PD - AA **-** II GLSUP CDS QS - AA **-** II GLSUP CDS RO - AA **-** II GLSUP CDS SY - AA **-** II GLSUP CDS TR - AA **-** II GLSUP CDS TS - AA **-** II GLSUP CDS UX - AA **-** II GLSUP CDS VA - AA **-** II GLSUP CDS VB - AA **-** II SUP CDS VY - AA **-** II GLSUP CDS W6 - AA **-** II GLSUP CDS XP - AA **-** II GLSUP CDS Y4 - AA **-** II GLSUP CDS AA - AR **-** II GLSUP CDS AA - BC **-** II GLSUP CDS AA - BT **-** II GLSUP CDS AA - D8 **-** II GLSUP CDS AA - DY **-** II GLSUP CDS AA - EK **-** II GLSUP CDS AA - EW **-** II GLSUP CDS AA - F9 **-** II GLSUP CDS AA - H2 **-** II GLSUP CDS AA - KC **-** II GLSUP CDS AA - PC **-** II GLSUP CDS AA - PD **-** II GLSUP CDS AA - QS **-** II GLSUP CDS AA - RO **-** II GLSUP CDS AA - SY **-** II GLSUP CDS AA - TR **-** II GLSUP CDS AA - UX **-** II GLSUP CDS AA - VA **-** II GLSUP CDS AA - VB **-** II GLSUP CDS AA - W6 **-** II GLSUP CDS AA - XP **-** II GLSUP CDS AA - Y4 **-** II 2.00 CDS N/A - S4 06DEC22 - INF **-** II 1.30 TRM 1 - 1 **-** II 2.00 TRM 2A - 1 **-** II 2.00 TRM 2B - 1 **-** II 2.00 TRM 2C - 1 **-** II 2.00 TRM 2D - 1 **-** II 2.00 TRM 2E - 1 **-** II 2.00 TRM 2F - 1 **-** II 2.30 TRM 2G - 1 **-** II 2.00 TRM 3 - 1 **-** II 2.00 TRM TN - 1 **-** II 2.00 TRM 1 - 2A **-** II 1.30 TRM 2A - 2A **-** II 1.30 TRM 2B - 2A **-** II 1.30 TRM 2C - 2A **-** II 1.30 TRM 2D - 2A **-** II 1.30 TRM 2E - 2A **-** II 1.30 TRM 2F - 2A **-** II 2.00 TRM 2G - 2A **-** II 2.00 TRM 3 - 2A **-** II 2.00 TRM TN - 2A **-** II 2.00 TRM 1 - 2B **-** II 1.30 TRM 2A - 2B **-** II 1.30 TRM 2B - 2B **-** II 1.30 TRM 2C - 2B **-** II 1.30 TRM 2D - 2B **-** II 1.30 TRM 2E - 2B **-** II 1.30 TRM 2F - 2B **-** II 2.00 TRM 2G - 2B **-** II 2.00 TRM 3 - 2B **-** II 2.00 TRM TN - 2B **-** II 2.00 TRM 1 - 2C **-** II 1.30 TRM 2A - 2C **-** II 1.30 TRM 2B - 2C **-** II 1.30 TRM 2C - 2C **-** II 1.30 TRM 2D - 2C **-** II 1.30 TRM 2E - 2C **-** II 1.30 TRM 2F - 2C **-** II 2.00 TRM 2G - 2C **-** II 2.00 TRM 3 - 2C **-** II 2.00 TRM TN - 2C **-** II 2.00 TRM 1 - 2D **-** II 1.30 TRM 2A - 2D **-** II 1.30 TRM 2B - 2D **-** II 1.30 TRM 2C - 2D **-** II 1.30 TRM 2D - 2D **-** II 1.30 TRM 2E - 2D **-** II 1.30 TRM 2F - 2D **-** II 2.00 TRM 2G - 2D **-** II 2.00 TRM 3 - 2D **-** II 2.00 TRM TN - 2D **-** II 2.00 TRM 1 - 2E **-** II 1.30 TRM 2A - 2E **-** II 1.30 TRM 2B - 2E **-** II 1.30 TRM 2C - 2E **-** II 1.30 TRM 2D - 2E **-** II 1.30 TRM 2E - 2E **-** II 1.30 TRM 2F - 2E **-** II 2.00 TRM 2G - 2E **-** II 2.00 TRM 3 - 2E **-** II 2.00 TRM TN - 2E **-** II 2.00 TRM 1 - 2F **-** II 1.30 TRM 2A - 2F **-** II 1.30 TRM 2B - 2F **-** II 1.30 TRM 2C - 2F **-** II 1.30 TRM 2D - 2F **-** II 1.30 TRM 2E - 2F **-** II 1.30 TRM 2F - 2F **-** II 2.00 TRM 2G - 2F **-** II 2.00 TRM 3 - 2F **-** II 2.00 TRM TN - 2F **-** II 2.30 TRM 1 - 2G **-** II 2.00 TRM 2A - 2G **-** II 2.00 TRM 2B - 2G **-** II 2.00 TRM 2C - 2G **-** II 2.00 TRM 2D - 2G **-** II 2.00 TRM 2E - 2G **-** II 2.00 TRM 2F - 2G **-** II 1.30 TRM 2G - 2G **-** II 2.00 TRM 3 - 2G **-** II 2.00 TRM TN - 2G **-** II 2.00 TRM 1 - 3 **-** II 2.00 TRM 2A - 3 **-** II 2.00 TRM 2B - 3 **-** II 2.00 TRM 2C - 3 **-** II 2.00 TRM 2D - 3 **-** II 2.00 TRM 2E - 3 **-** II 2.00 TRM 2F - 3 **-** II 2.00 TRM 2G - 3 **-** II 1.00 TRM 3 - 3 **-** II 2.00 TRM TN - 3 **-** II 2.00 TRM 1 - TN **-** II 2.00 TRM 2A - TN **-** II 2.00 TRM 2B - TN **-** II 2.00 TRM 2C - TN **-** II 2.00 TRM 2D - TN **-** II 2.00 TRM 2E - TN **-** II 2.00 TRM 2F - TN **-** II 2.00 TRM 2G - TN **-** II 2.00 TRM 3 - TN **-** II 1.30 TRM TN - TN **-** II 2.00 TRM 2E - ** .